صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دانش آموزان گیلان برای شرکت در مسابقه های روز جهانی قدس فراخوان شدند

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از دانش آموزان شهرستان های مختلف این استان برای شرکت در مسابقه های ویژه روز جهانی قدس دعوت کرد.  ˈجعفر پورمندˈ  افزود: به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه های ویژه ای برای دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در نظر گرفته شده است. وی اظهار کرد: مسابقه […]

کد خبر : 3755 | 2:10 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۳۹۲

قدس17

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از دانش آموزان شهرستان های مختلف این استان برای شرکت در مسابقه های ویژه روز جهانی قدس دعوت کرد.

 ˈجعفر پورمندˈ  افزود: به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه های ویژه ای برای دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: مسابقه تهیه آدمک سران استکبار توسط تشکل های دانش آموزی همراه با اهدای جوایز به منظور بهره مندی در روز راهپیمایی روز جهانی قدس از جمله مسابقه ویژه این روز برای دانش آموزان است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقه ارسال پیامک و تصویربرداری با گوشی همراه از حضور حماسی مردم در روز جهانی قدس و جمع آوری خاطرات حضور دانش آموزان در اولین راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر مسابقه های ویژه این روز برای دانش آموزان است.

وی بیان کرد: مسابقه کاریکاتور برای دانش آموزان و فراخوان ارایه مقاله با موضوع فلسطین از برنامه های ویژه فرهنگیان به مناسبت روز جهانی قدس است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان علاقه مند در شهرستان های مختلف استان گیلان برای شرکت در این مسابقه ها می توانند آثارشان را به ادارات آموزش و پرورش شهرستان شان ارسال کنند که پس از جمع آوری و انتخاب آثار برتر به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان یادآور شد: همچنین به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه های ورزشی در سطح پایگاه های تابستانی و سالن های ورزشی ˈ72 سالنˈ ویژه دانش آموزان برگزار می شود.

وی از تمهید مقدمات حضور تشکل های دانش آموزی، فرهنگیان، انجمن اولیاء و مربیان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و اظهار داشت: دانش آموزان و فرهنگیان استان گیلان همگام با سایر قشرها در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری گسترده خواهند داشت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد