صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دعوت مجمع نمایندگان گیلان از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان

مجمع نمایندگان گیلان در بیانیه ای از مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد. در بیانیه مجمع نمایندگان گیلان آمده است: ۱۳ آبان یادآور حماسه های ماندگاری است که زنده نگه داشتن آن حماسه ها موجب غرور و افتخار ملی است. ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی […]

کد خبر : 37812 | 3:50 ب.ظ | ۱۲ آبان , ۱۳۹۸

مجمع نمایندگان گیلان در بیانیه ای از مردم گیلان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

در بیانیه مجمع نمایندگان گیلان آمده است:

۱۳ آبان یادآور حماسه های ماندگاری است که زنده نگه داشتن آن حماسه ها موجب غرور و افتخار ملی است.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش آموزان این مرز و بوم حماسه هایی از جنس فداکاری ، ایثار و عشق آفریدند ، حماسه هایی که عظمت خویش را از قلبهای سبز و مالامال از عطوفت نونهالان عاشق به عاریه گرفت و سربلندی خود را از استقامت و پایمردی بزرگ مردانی کوچک به ارث برد.

۱۳ آبان بستر وقایع مهمی از جمله تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه (۱۳ آبان ۱۳۴۳)، شهادت جمعی از دانش آموزان و دانشجویان (۱۳ آبان ۱۳۵۷) و تسخیر لانه جاسوسی (۱۳ آبان ۱۳۵۸) می باشد که هر کدام نقطه عطفی در تاریخ شکوهمند این کشور شده اند.

اکنون و در شرایط حساس کنونی نیز ملت بزرگ ایران بویژه جوانان، دانشجویان، دانش آموزان و خیل عظیم مردم در سراسر کشور و استان پر افتخار گیلان  با حضور چشم گیر و دشمن شکن خود بار دیگر توطئه های استکبار جهانی را خنثی نموده و مسیر روشن استکبارستیزی را ادامه خواهند داد.

مجمع نمایندگان مردم ولایتمدار استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموزان شهید در راه مبارزه با استکبار جهانی ، از عموم مردم استان میخواهد که با توجه به شرایط حساس موجود در منطقه ، آئین گرامیداشت این روز را پر شورتر و پر صلابت تر از گذشته برپا و بار دیگر نقش های شوم بدخواهان را نقش برآب نمایند.

همچنین این روز پرشکوه را به دانش آموزان و آینده سازان کشور عزیز ایران و جوانان غیور استان گیلان تبریک گفته و امیدوار است با همت و تلاش همگان ، ایران بزرگ در آینده ای نزدیک به جایگاه واقعی خود دست یابد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد