صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رونمایی از نماهنگ سه زبانه «انتقام سخت» در رشت

نماهنگ ۳ زبانه «انتقام سخت» به‌مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت سردار سلیمانی در رشت رونمایی شد. در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز از شهادت سردار دل‌ها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مراسم رونمایی از نماهنگ ۳ زبانه «انتقام سخت» اثری از گروه منادیان بصیرت در رشت برگزار شد. این نماهنگ که […]

کد خبر : 39152 | 12:52 ب.ظ | ۱۷ بهمن , ۱۳۹۸

نماهنگ ۳ زبانه «انتقام سخت» به‌مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت سردار سلیمانی در رشت رونمایی شد.

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز از شهادت سردار دل‌ها «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» مراسم رونمایی از نماهنگ ۳ زبانه «انتقام سخت» اثری از گروه منادیان بصیرت در رشت برگزار شد.

این نماهنگ که به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی ساخته شده است به‌همت لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، فضای مجازی سپاه گیلان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد کنگره ۸ هزار شهید این استان تولید شد.

فرمانده لشکر عملیاتی مردم‌پایه ۱۶ قدس گیلان در این مراسم با بیان اینکه یک کار جهادی توسط بانیان ساخت این سرود انجام شده است اظهار داشت: عظمت و اقتدار سردار سلیمانی بسیار زیاد است و شاید اگر دشمنان به جایگاه ایشان و گوشه‌نشینی خود پس از ترورش واقف بودند هرگز دست به این جنایت نمی‌زدند.

سرهنگ پاسدار بهروز دولتی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از مردم ما متوجه بزرگی شخصیت سردار سلیمانی نیستند بیان کرد: قطعا این کار ماندگار خواهد بود و نخستین باری که به ما گفته شد قرار است چنین نماهنگی در گیلان ساخته شود قول مساعدت کامل برای همکاری با سازندگان آنها را دادیم.

وی با تأکید بر لزوم تداوم کار فرهنگی برای سردار شهید سلیمانی و سایر شهدای کشور خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی ارادت خاصی به رزمندگان گیلانی داشتند به‌طوری که در یکی از جلسات گفتند که خودشان را یک گیلانی می‌دانند و باید همگی کمک کنیم که بتوانیم چهره‌های عظیمی همچون این سردار پرآوازه اسلام را به مردم بشناسانیم.

سازنده این نماهنگ نیز در این مراسم اظهار داشت: روزی که امام(ره) به ایران آمدند نخستین کار ادبی که برای ایشان اجرا شد یک سرود بود و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت سرود است و اگر چه اوایل انقلاب سرودها برای تبیین اهداف ما ساخته می‌شدند اما در حال حاضر از این موضوع و تاثیر آن عقب افتادیم.

اکبر محمودی با اشاره به اینکه امروزه استان گیلان در زمینه سرود در کشور حرف برای گفتن دارد تصریح کرد: باید از نمادهای بزرگی مثل سردار سلیمانی در آثار خود استفاده کنیم زیرا آنها قهرمانانی هستند که ما تاکنون آن‌طور که شایسته است توفیق معرفی آنها را نداشتیم.

به گزارش بسیج نماهنگ ۳ زبانه انتقام سخت توسط گروه سرود بین‌المللی منادیان بصیرت و به تهیه‌کنندگی اکبر محمودی، کارگردانی محسن زورمند و شعری از مهدی شفیع‌زاده، مرتضی حیدری و اکبر محمودی و با حمایت سازمان فضای مجازی سپاه استان گیلان تولید شد./ بسیج

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد