صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه تقدیر و تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور باشکوه مردم

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان گیلان  حماسه ای درخشان آفریدند ، و با حضور کم نظیر خویش در خیابانها یک بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دادند . درود بر چنین ملّتی نجیب و امتی سرافراز و قدرشناس که در روز پیامبر اسلام ، فضایی پرنشاط […]

کد خبر : 3920 | 5:47 ق.ظ | ۱۲ مرداد , ۱۳۹۲

شورا12

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم استان گیلان  حماسه ای درخشان آفریدند ، و با حضور کم نظیر خویش در خیابانها یک بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دادند . درود بر چنین ملّتی نجیب و امتی سرافراز و قدرشناس که در روز پیامبر اسلام ، فضایی پرنشاط و هیمنۀ باشکوه از اراده ملت های جهان برای آزادی قدس شریف را خلق نمودند. حماسۀ شورانگیز ملت شریف در جای جای استان گیلان بیعتی با آرمانهای شهیدان فلسطینی و مهر باطلی برروند پوسیده سازش برخی سران مرتجع عرب بوده است . حضور میلیونی امت خداجو در روز جهانی قدس تبلور ایمان ، جهاد و شهادت بود که با تأسی از آموزه های اولین شهید محراب، امیرالمؤمنین علی(ع) آن را به منصۀ ظهور گذاشتند.  نمایش غرور انگیز قدرت اسلام در روز جهانی قدس ، استان گیلان  را به عنوان یکی از استانهای ممتاز در عرصۀ حضور و ولایت مداری معرفی نمود . بی شک اراده های پولادین و شعور اسلامی که در راهپیمایان روز جهانی قدس متجلی شد ، پاسخ دندان شکنی به سکوت مرگ بار مجامع بین المللی بود که برای ساده ترین امور بیانیه صادر می کنند ، و در مقابل کشتار و نسل کشی مردم مظلوم فلسطین سکوت اختیار می نمایند! حضور آحاد ملت روزه دار نشان داد که ملت های حقیقت طلب در سکوت ذلت بار برخی سران عرب و مجامع بین المللی ندای آزادی ملت ها را سر می دهند .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از آحاد ملت مسلمان استان گیلان برای حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس ، عزت و سرافرازی این ملت نجیب در حمایت از فرزندان مظلوم فلسطین را صحیفۀ درخشانی از بیعت با رسول اعظم(ص) و فرزند صالحش معمار کبیر انقلاب اسلامی می داند . بی شک تبلور حضور میلیونی ملت نجیب استان گیلان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پرچمداری نسلی است که در خط اول مبارزه با ظلم و ستم بوده اند . سلام و درود خداوند برملّتی که هیچ گاه در بیعت خویش با آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی دریغ نورزیده ، گرمای تابستان و سرمای زمستان نتوانسته از اخلاص آنان به ساحت مقدس ولایت بکاهد و هربار در صحنه های مختلف حضور و پشتیبانی از مردم فلسطین پرشورتر از پیش ، استقلال و آزادی ملت مظلوم و دربند قبله گاه اول مسلمین را فریاد زدند. آفرین بر مردمی که قدم هاشان صلابت اسلام بود و غیرت حضورشان نجابت ایمان الهی .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد