صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته فرهنگی‌ و هنری ستاد دهه فجر شهرستان رودبار

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر رودبار از برپایی نمایشگاه فجر در آینه تصویر این شهرستان خبر داد. 2به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، محمد نیک‌بخش در جمع اعضای کمیته فرهنگی‌ و هنری ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: با پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در سال 57 دست متجاوزان غربی و آمریکایی از کشور کوتاه شد.

کد خبر : 397 | 4:15 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۱

مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر رودبار از برپایی نمایشگاه فجر در آینه تصویر این شهرستان خبر داد.

2به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، محمد نیک‌بخش در جمع اعضای کمیته فرهنگی‌ و هنری ستاد دهه فجر این شهرستان، اظهار کرد: با پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی در سال 57 دست متجاوزان غربی و آمریکایی از کشور کوتاه شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، افزود: رهبری امام خمینی(ره) و تبعیت مردم از فرامین ایشان مهم‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

این مسئول، ارائه طرح‌های پیشنهادی، بررسی، تحلیل و عملیاتی کردن را یکی از برنامه‌های در دستور کار کمیته فرهنگی‌ و هنری ذکر کرد و گفت: طرح ایده‌های جدید، بدیع و موثر در برپایی هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر اثرگذار است.

وی افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌ و هنری برای ایجاد مفاهمه و پیوند بین نسلی انقلاب با رویکرد آگاهی‌بخشی صحیح نسبت به ارزش‌ها و اصول اعتقادی انقلاب یکی از اصول برگزاری برنامه‌های فرهنگی‌ و هنری رودبار در ایام‌الله دهه فجر است.

نیک‌بخش تقویت حریم ولایت و ولایت‌پذیری در لباس و زبان هنر را یکی دیگر از اهداف برگزاری برنامه‌های فرهنگی در رودبار برشمرد و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر ضروری است.

وی، برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری مراسم شبی با قرآن، برپایی سلسله نشست گفتمان بین نسلی انقلاب، برگزاری محفل ادبی عصری با شعر و خاطره با موضوع انقلاب و اجرای دو کاروان فرهنگ و هنر در ایام‌الله دهه فجر را از برنامه‌های کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر رودبار ذکر کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، از برپایی نمایشگاه «فجر در آیینه تصویر» خبر داد و اذعان کرد: در این نمایشگاه عملکرد اداره‌های رودبار در دهه فجر در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

وی، اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در زمینه پیام کوتاه، کتابخوانی و…، برپایی کارگاه‌های آموزش مبانی هنر، برگزاری مسابقه عکس و آثار صنایع دستی، برپایی نشست‌هایی با نام کرسی‌های آزاد اندیشی و برگزاری نمایشگاهی از آثار هنرمندان مناطق دور از مرکز شهرستان و ناشناخته جزو دیگر برنامه‌های این کمیته در دهه فجر هستند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد