صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






طرح مواسات و همدلی آزمونی دیگر برای ملت ایران است

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از کادر سلامت در طول بحران کرونا، شرکت فعالانه مردم در طرح مواسات و کمک مؤمنانه را آزمونی دیگر برای ملت ایران برشمرد. آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری، دنیا را محلی برای آزمون انسان‌ها برشمرد و اظهار کرد: انسانیت، ایمان و اعتقاد هر فردی بدون در نظر گرفتن […]

کد خبر : 39752 | 1:52 ب.ظ | ۱۰ اردیبهشت , ۱۳۹۹

عضو گیلانی مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از کادر سلامت در طول بحران کرونا، شرکت فعالانه مردم در طرح مواسات و کمک مؤمنانه را آزمونی دیگر برای ملت ایران برشمرد.

آیت‌الله سید علی حسینی اشکوری، دنیا را محلی برای آزمون انسان‌ها برشمرد و اظهار کرد: انسانیت، ایمان و اعتقاد هر فردی بدون در نظر گرفتن دین و آئینی در مقاطع حساس جامعه خود را نشان می‌دهد و حوزه سلامت نیز یکی از عرصه‌های آزمایش الهی بود که کادر سلامت امتحان شده و‌ سرافراز درآمدند.

وی اقدامات کادر سلامت کشور ازجمله گیلان را در بحران کرونا قابل‌تحسین برشمرد و افزود: کرونا موقعیتی را برای کادر سلامت پیش آورد تا به مردم خدمت کنند و این خدمت سرافرازانه قابل‌تحسین بوده و در تاریخ خواهد ماند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح «مواسات، همدلی و‌ کمک مؤمنانه»، گفت: طرح مواسات و همدلی، آزمونی برای کل ملت ایران است که در تنگنای اقتصادی فعلی یاری‌گر مردم به‌ویژه کسانیکه که در بحران کرونا با آسیب مالی روبرو شده‌اند.

اشکوری با تأکید بر همت مضاعف همه‌جانبه مردم در تحقق اهداف طرح مواسات و کمک مؤمنانه بیان کرد: انفاق در دین و تعابیر اسلامی از جایگاه بسیار والایی برخوردار بوده و لازم است همه در جهت جبران بخشی از آسیب‌های مالی و معیشتی مردم در پساکرونا انفاق بیشتری داشته باشند.

نماینده گیلانی مردم در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بسیاری از مردم توانایی مالی چندانی ندارند و بعضاً از قبل نیز عده‌ای توانمند نبودند، تصریح کرد: همه مردم به‌ویژه مومنان باید تلاش کنند در قافله مواسات، کمک مؤمنانه و همدلی عقب نمانند و در کنار هم نوعان خود باشند.

وی همچنین با اشاره به رفتار کریمانه مردم گیلان در ادوار مختلف گفت: گیلانیان عزیز همچون گذشته باید تلاش کنند علاوه بر کمک مؤمنانه در طرح فعلی در سال جهش تولید برای رونق کسب‌وکار اهتمام بیشتری داشته باشند.

اشکوری با اشاره به مساعدت‌های خود در تأمین بخشی از ملزومات حفاظت فردی کادر سلامت  افزود: بیان انفاق در تعابیر اسلامی کار ناپسند است اما در جهت تشویق و ترویج فرهنگ انفاق در جامعه و پاسخ به یاوه‌گویی‌های رسانه‌های معاند طی چندین نوبت ملزومات حفاظت فردی کادر سلامت تهیه و در مراکز درمانی توزیع‌شده است./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد