صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با اصحاب رسانه

نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با اصحاب رسانه، 5 دی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، با بیان اینکه اگر قلم در راستای ناامیدی مردم بنویسد گناهی نابخشودنی است، گفت: دهه فجر فرصتی برای امیدواری مردم به انقلاب اسلامی است.

کد خبر : 401 | 4:18 ب.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۱

نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان با اصحاب رسانه، 5 دی در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این نشست، با بیان اینکه اگر قلم در راستای ناامیدی مردم بنویسد گناهی نابخشودنی است، گفت: دهه فجر فرصتی برای امیدواری مردم به انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری، از تشکیل بالغ بر 20 کمیته ستاد دهه فجر استان خبر داد و تبیین اهداف انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان جامعه را از جمله برنامه‌های مهم کمیته‌های ستاد دهه فجر ذکر کرد.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم یکی از اهداف مهم ستاد دهه فجر است، اظهار کرد: با نگاه مقایسه‌ای نسبت به گذشته تاریخ انقلاب، خدمات بیشتر نمایان‌تر می‌شود.

این مسئول پذیرش نقد منصفانه را مهم دانست و تصریح کرد: امیدواری مردم نسبت به انقلاب یکی از اهداف برنامه‌های دهه فجر است.

وی با بیان اینکه اگر قلم در راستای ناامیدی مردم بنویسد گناهی نابخشودنی است، گفت: دهه فجر فرصتی برای امیدواری مردم است تا پرچم انقلاب اسلامی به دست‌های مبارک ولی عصر (عج) سپرده شود.

اشجری با اشاره به فعالیت‌ اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان، راه‌اندازی پایگاه خبری‌تحلیلی گیل فجر را یکی از اقدام‌های مهم این کمیته ذکر کرد.

وی با تصریح بر اینکه تمام اخبار مربوط به دهه فجر گیلان در پایگاه گیل‌فجر قرار می‌گیرد، افزود: دسترسی به اخبار ستاد برای همگان راحت‌تر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری جشنواره خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری‌تحلیلی استان در دهه فجر را از دیگر ابتکارات کمیته مذکور نامید و از اعضای این کمیته و دست‌اندرکاران آن قدردانی کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این نشست گفت: پس از 16 سال جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در گیلان برگزار می‌شود.

حمید حاذق‌نیکرو، بحث انقلاب اسلامی را مهم دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی تحول بزرگی را ایجاد کرده و به نوعی مسیر را تغییر داده است.

وی با بیان اینکه امروز حاکمیت استکبار به طرف حاکمیت مردمی در حرکت است، افزود: انقلاب اسلامی الگویی در جهان معرفی کرده که امروزه به صورت جنبش، دشمن‌ستیزی، بیداری اسلامی، خیزش و… است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نقش مردم را در ایجاد انقلاب مردمی و پایدار تاثیرگذار دانست و اذعان کرد: انقلاب اسلامی را مردمی وفادار به امام راحل به وجود آورد که با پایداری در مقابله با تهاجمات دشمنان مسیر پیروزی را طی می‌کند.

وی خلق حماسه 9 دی را تجلی حضور پرشور مردم بیدار و در صحنه انقلاب اسلامی نامید و خاطرنشان کرد: این حماسه بزرگ استکبار را دچار حیرت کرده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه مسئولیتی بزرگ در راستای پرداختن به مسایل انقلاب اسلامی وجود دارد، اذعان کرد: باید در حوزه رسانه‌ها نسبت به مسایل انقلاب و پایداری آن در مقابل ناپایداری انقلاب‌های دیگر بیشتر پرداخته شود و این روشنگری می‌تواند در دنیا تاثیرگذار باشد.

وی برخی پیشرفت‌های انقلاب در حوزه‌های مختلف را شگرف خواند و افزود: بیان تکرار این موفقیت‌ها لازم است.

حاذق‌نیکرو با بیان اینکه در دهه فجر برنامه‌های زیادی در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: پس از 16 سال جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در گیلان برگزار می‌شود که اتفاق بسیار مهمی بوده و نیاز به اطلاع‌رسانی دارد.

وی برگزاری جشنواره آیات قرآنی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: این جشنواره به صورت گرافیک فراخوان شده و در بهمن امسال در رشت برگزار می‌شود.

این مسئول ارشد فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، برگزاری جشنواره دهه فجر ویژه خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری‌تحلیلی را از دیگر برنامه‌های مناسب دهه فجر استان برشمرد.

وی اشاعه و ترویج آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف برپایی این جشنواره خواند و اذعان کرد: خبرنگاران در هر بخش با ارسال دو اثر در زمینه سرمقاله، گزارش، مصاحبه، خبر، یادداشت و عکس به دبیرخانه جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می‌توانند شرکت کنند.

33285538555

17468738385.JPG

25583838585.JPG






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد