صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گیلان

مصطفی پور از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس در گیلان با سعار «ما قوی هستیم» خبر داد. «حسین مصطفی پور» در گفت و گو با شبستان با بیان اینکه امسال مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت بزرگ ایران است گفت: امسال، سال گرامیداشت دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های […]

کد خبر : 40225 | 9:11 ق.ظ | ۱۵ تیر , ۱۳۹۹

مصطفی پور از تشکیل ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس در گیلان با سعار «ما قوی هستیم» خبر داد.

«حسین مصطفی پور» در گفت و گو با شبستان با بیان اینکه امسال مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت بزرگ ایران است گفت: امسال، سال گرامیداشت دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های آن است و برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی با رویکرد دستاوردهای دفاع مقدس اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با تاکید بر تبیین نقش و اهمیت دفاع مقدس به عنوان درخشان‌ترین قطعه از تاریخ ایران اسلامی افزود: تبیین ارزش‌های حاکم بر دفاع مقدس و آنچه که موجب تحقق این حماسه بی‌نظیر شد و تبیین دستاوردها و تاثیرات سرنوشت‌ساز آن بر اقتصاد، فرهنگ، قدرت دفاعی و امنیتی و موقعیت سیاسی و پیشرفت‌های علمی و فناوری از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با شعار« ما قوی هستیم» از ۳ خرداد آغاز و تا ۳۰ اسفند ادامه دارد تصریح کرد: ستاد بزرگداشت چهلمین سال آغاز دفاع مقدس به ریاست استاندار در گیلان تشکیل شد.

مصطفی پور با بیان اینکه کمیته‌های ۱۷ گانه این ستاد باید در استان تشکیل شود تاکید کرد: دفاع مقدس باید محور اقدامات دستگاه‌های متولی فرهنگ باشد تا با نگاهی ویژه به آن، فرهنگ‌سازی و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مربوط به هشت سال جنگ تحمیلی نیست و در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی جاری است خاطرنشان ساخت: با شیوع کرونا در کشور می‌توان از خدمت‌گذاری کادر بهداشت و درمان در مبارزه با این بیماری به عنوان دفاع مقدس در حوزه سلامت یاد کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد