صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

دهۀ شصت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، دهه ای پرنشیب وفراز بود که دولت آمریکا با به کارگیری گروهک های سرسپرده و با هدف انحراف آموزه های انقلاب اسلامی و از بین بردن مسئولان نظام نوپای جمهوری اسلامی با صرف هزینه های متعدد  تبلیغاتی دست به ترور بسیاری از چهره های خدوم انقلاب اسلامی زد. […]

کد خبر : 4071 | 10:40 ب.ظ | ۳ شهریور , ۱۳۹۲

SONY DSC

دهۀ شصت در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، دهه ای پرنشیب وفراز بود که دولت آمریکا با به کارگیری گروهک های سرسپرده و با هدف انحراف آموزه های انقلاب اسلامی و از بین بردن مسئولان نظام نوپای جمهوری اسلامی با صرف هزینه های متعدد  تبلیغاتی دست به ترور بسیاری از چهره های خدوم انقلاب اسلامی زد. بزرگترین جنایت نابخشودنی آمریکا، فاجعه بمب گذاری دفتر نخست وزیری در سال ۶۱ بود که منجر به شهادت شهیدان محمدعلی رجائی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت گردید. منافقین با تحلیل های پوشالی و به گمان وابستگی نهضت اسلامی ایران به اشخاص، با چراغ سبز آمریکا و کمک های اطلاعاتی، تبلیغی دستگاه های جاسوسی غرب، ترور دلسوختگان و خدمتگزاران انقلاب اسلامی را دستور کار خود قرار دادند. در این مسیر البته هزاران تن از مردم کوچه و بازار، آماج  تیر کینه و ددمنشی منافقین قرار گرفتند. ترور ۷۲ یار صدیق امام(ره) از جمله شهید بهشتی (ره) و جمعی از نمایندگان ولی فقیه در استان ها، ترور نافرجام مقام معظم رهبری و سرانجام ترور شهیدان رجایی و باهنر اوج قساوت مزدوران منافق را می نمایاند. اما وقایع پس از هر ترور و آگاهی مردم از اهداف شوم سازشکاران و فتنه انگیزان موجب شد تا موج تازه ای از غیرت اسلامی، سراسر ایران را فراگیرد و مردم با همت خود غبار فتنه های موجود را با طرد منافقین و محو آنان از صفحه روزگار به ایامی روشن و مانا بدل نمایند. از اینرو سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر نقطۀ روشنی برای تقدیر از زحمات مسئولان و دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و از سوی دیگر ارایه گزارشی از عملکرد دستگاههای اجرایی می باشد.هفتۀ دولت نقطۀ عطف تلاش هایی است که در همسویی با اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی به تعامل دوجانبه بین مردم و مسئولان می انجامد. خدمت رسانی دولت با نگاهی تطبیقی و راهبردی مورد ارزیابی مردم قرار می گیرد تا بار دیگر این تعامل سازنده در بستری از همگرایی و توسعه کشور نمودی ماندگار یابد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به همۀ دولتمردان، خصوصا مدیران خدوم دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی استان، تلاش برای ایجاد حماسۀ سیاسی، حماسۀ اقتصادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری را موجب رشد و بالندگی نظام مقدس می داند و با تقدیر از خدمات دست اندرکاران دولت خدوم و پرتلاش، همدلی و یکپارچگی را فراز بلند و ماندگاری از خدمت رسانی در اذهان مردم نجیب استان بر می شمارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد