صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بيانيه جهاد دانشگاهی واحد گیلان به‌ مناسبت سالروز حماسه نهم دی ماه

در تاريخ انقلاب اسلامي، مردم مسلمان و ولايتمدار ايران اسلامي همواره نشان داده‌اند كه هرگاه پاي دفاع از اسلام عزيز، خط ولايت فقيه و كيان ملي پيش آيد، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌اي خواهند ايستاد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه گیلان، در این بیانیه آمده است؛ در تاريخ انقلاب اسلامي، مردم مسلمان و ولايتمدار ايران اسلامي همواره نشان داده‌اند كه هرگاه پاي دفاع از اسلام عزيز، خط ولايت فقيه و كيان ملي پيش آيد، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌اي خواهند ايستاد.

کد خبر : 408 | 8:34 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند كه هرگاه پای دفاع از اسلام عزیز، خط ولایت فقیه و كیان ملی پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌ای خواهند ایستاد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، در این بیانیه آمده است؛ در تاریخ انقلاب اسلامی، مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند كه هرگاه پای دفاع از اسلام عزیز، خط ولایت فقیه و كیان ملی پیش آید، با تمام وجود در مقابل هر هجمه‌ای خواهند ایستاد.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ این مردم اثبات كرده‌اند كه در راه حفظ آرمان‌ها و اعتقادات خویش كه برآمده از اسلام ناب محمدی(ص) است هرگز با كسی مصالحه و معامله نخواهند كرد و حاضرند تا جان خویش را برای این آرمان‌ها نثار كنند. یكی از مهمترین جلوه‌های حضور حماسی مردم در حمایت از اسلام و انقلاب اسلامی، حماسه عظیم نهم دی ماه 1388 بود كه به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شد. نهم دی ماه عرصه خروش ملتی مسلمان و مكتبی و دلبسته به تعالیم اهل بیت(ع)، برعلیه توطئه‌های نرم دشمنان انقلاب، فریب‌كاری و فتنه‌گری عوامل آنها در كشور بود و این حركت خودجوش توانست همچون كوهی عظیم در مقابل سیل تهاجمات علیه انقلاب اسلامی بایستد. به تعبیر دیگر نهم دی ماه خون تازه‌ای را در رگ‌های مردم جاری و انقلاب اسلامی را از گزند بسیاری از خطرات مصون كرد.

به گزار ایسنا، جهادگران جهاددانشگاهی گیلان در سالروز این حماسه بزرگ با گرامیداشت یاد امام راحل(ره) و شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جهاد علمی با تاكید بر تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) اعلام دارند همواره رهرو و مطیع امر ولایت خواهند بود و همراه با سایر اقشار مردم در برنامه‌های بزرگداشت این حماسه شركت می‌كنند و هرگز عهدی را كه با امام راحل(ره) و شهدا در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بستند، فراموش نخواهند كرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد