صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دلسوزان به نظام و انقلاب رفتارهای هنجارشکنانه را نمی‌پذیرند

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دلسوزان به نظام و انقلاب رفتارهای هنجارشکنانه را نمی پذیرند، گفت: ملت ایران برای حفظ ارزش ها ایستادگی می کنند. آیت الله رسول فلاحتی عصر یکشنبه با حضور در منزل بانوی آمر به معروف که در بوستان کشاورز رشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت ضمن […]

کد خبر : 40946 | 11:03 ق.ظ | ۵ آبان , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دلسوزان به نظام و انقلاب رفتارهای هنجارشکنانه را نمی پذیرند، گفت: ملت ایران برای حفظ ارزش ها ایستادگی می کنند.

آیت الله رسول فلاحتی عصر یکشنبه با حضور در منزل بانوی آمر به معروف که در بوستان کشاورز رشت مورد ضرب و شتم قرار گرفت ضمن عیادت از وی، اقدام این بانوی آمر به معروف را تحسین کرد.

وی با بیان اینکه ضمن عذرخواهی بابت تعرض به این بانو از دستگاه قضا و همه دستگاه‌هایی که به نوعی متولی این موضوع هستند خواست اقدامات اساسی و برخورد قاطع با چنین افرادی در دستور کار قرار دهند تا دیگر شاهد بروز چنین رفتارهای ناشایستی نباشیم.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دلسوزان انقلاب و نظام در برابر انجام چنین رفتارهای هنجارشکانه ای تحمل نخواهند کرد، گفت: تکریم از بانوی امر به معروف به دلیل اقدام شایسته ای که انجام داده اند تجلیل از اسلام است.

وی با بیان اینکه امر به معروف جهاد بزرگی است، افزود: ملت ایران برای حفظ ارزش‌ها ایستادگی می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد