صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهیدان راه خدایی خود را با ایمان و تقوا انتخاب کردند

نماینده عالی دولت در گیلان در مراسم یادواره 257 شهید کارمند استان گفت : شهیدان راه خدایی خود را با ایمان و تقوا انتخاب کردند و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی شدند. کیهان هاشم نیا ˈ هفتم شهریور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت و در اجتماع کثیر بسیجیان و خانواده های معظم […]

کد خبر : 4131 | 6:29 ق.ظ | ۹ شهریور , ۱۳۹۲

هاشم نیا15

نماینده عالی دولت در گیلان در مراسم یادواره 257 شهید کارمند استان گفت : شهیدان راه خدایی خود را با ایمان و تقوا انتخاب کردند و مایه عزت و افتخار ایران اسلامی شدند.

کیهان هاشم نیا ˈ هفتم شهریور در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت و در اجتماع کثیر بسیجیان و خانواده های معظم شهدا افزود: شهیدان راه زندگی خود را به ایمان ساختند، به عدالت تثبیت کردند، به تقوا پیمودند ، وحدانیت خالق را دیدند و به تعالی رسیدند و تقدیس یافتند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان دولت بویژه شهیدان رجایی ، باهنر و بهشتی ادامه داد: این بزرگواران با عمل خالصانه خود الگوی عدالت و اخلاص در مدیریت جامعه هستند و ما نیز باید در امور، خود را خادم ملت بدانیم و بدانیم که در کجا ایستاده ایم.

استاندار گیلان بیان داشت: منافقین کوردل تصور می کردند با ترور این بزرگواران می توانند راه انقلاب اسلامی را سد کنند، اما منش و راه ایثارگرانه این عزیزان از جمله شهیدان انصاری و روحانی استاندار شهید گیلان و معاون عمرانی او جاودانه شد و در دل این ملت جای گرفته است.

وی اضافه کرد: ما می توانیم مشکلات مردم و جامعه را حل کنیم به شرط اینکه با روحیه ای ایثارگرانه منافع ملی و جامعه را بر منافع شخصی خود ترجیح دهیم و خویش را در پست مدیریت خادم مردم بدانیم.

در ادامه این مراسم معنوی؛ حاج صادق آهنگران برای حاضران نوحه سرایی کرد و حضار مجلس بار دیگر با آرمان های شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد