صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است + تصاویر

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری  در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است. آیت‌الله رضا رمضانی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای برای ملت ایران به ثمر […]

کد خبر : 4135 | 6:37 ق.ظ | ۹ شهریور , ۱۳۹۲

رمضانی15

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری  در جمع مدیران این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای مرور دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله رضا رمضانی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات بسیار ارزنده‌ای برای ملت ایران به ثمر نشسته است، افزود: انقلاب اسلامی ایران امروز برای جهان اسلام الگو‌ست و این مهم می‌طلبد که فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) را در تمام بخش‌ها به درستی پیاده کنیم.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری گفت: تمام مسئولان نظام و کسانی که در هر مسئولیتی به این نظام خدمت می‌کند باید توجه ویژه‌ای نسبت به مسائل فرهنگی داشته باشند زیرا نظام ما بر پایه فرهنگ بنا گذاشته شده و انقلاب ما انقلاب فرهنگی است.

وی، فرهنگ را یکی از شاخصه‌های انسانیت دانست و یادآور شد: انسان یک موجود کاملاً فرهنگی است و فرهنگ برای مدنیت و تشخص انسان است.

رمضانی با تاکید بر اینکه باید فهم عمیق از اسلام را در جامعه نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: تمام مبلغان و مسئولان نظام مقدس اسلامی ایران در همه حوزه‌های اصلی دین مبین اسلام از جمله در بحث مهدویت و غدیر و عاشورا به درستی مسایل را در جامعه و حتی جهان اسلام و دیگر بلاد تبیین کنند.

وی، حوزه مهدویت را به معنای مدیریت در حوزه بین‌الملل و مطرح کردن مدیریت اقتصاد، مدیریت اخلاق، مدیریت تجارت جهانی بر پایه اسلام و متد اسلامی ذکر کرد.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری یادآور شد: در بحث مهندسی فرهنگی مقام معظم رهبری به عنوان متفکر دینی راهکارهای بسیار کلیدی در حوزه فرهنگ ذکر کرده‌اند که باید به طور جدی در استان و شهرستان‌های مختلف نهادینه شود.

به گفته وی، از جمله مسایلی که هنوز در آن فرهنگ‌سازی مناسبی صورت نگرفته، فرهنگ در حوزه سیاسی است.

رمضانی تصریح کرد: در بحث‌های سیاسی بیان نقد یک امر ضروری است و باید از تمام سلیقه‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کرد اما آنچه که ناپسند است اینکه عده‌ای به جای نقد منصفانه با تهمت به یکدیگر توهین می‌کنند و هنوز مبانی ما در زمینه اخلاق سیاسی درست تبیین نشده است.

وی پیشرفت امروز ایران اسلامی را در دنیا بسیار بی‌نظیر خواند و متذکر شد: ما باید در تمام بخش‌ها تلاش بیشتری به لحاظ گسترش فرهنگ ناب اسلامی کنیم و اگر مبانی اسلامی به طور عمیق در جامعه نهادینه شود بهشت را در دنیا تجربه می‌کنیم.

فرماندار شفت نیز در نشست مذکور با گرامیداشت هفته دولت و ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله، از تمام مدیران شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد.

در پایان جلسه مذکور از مدیران نمونه اداره‌های هلال احمر، آب روستایی و کمیته امداد و شهرداران احمدسرگوراب و شفت با اهدای لوح قدردانی شد.

IMG_2244

IMG_2245

IMG_2246

IMG_2253

IMG_2255

IMG_2257

IMG_2262






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد