صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جلسات انس با قرآن‌کریم به‌مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: جلسات انس با قرآن کریم به‌مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در ۱۳ شهرستان گیلان برگزار می‌شود. محمد‌مهدی قربانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در ۱۳ شهرستان استان گیلان […]

کد خبر : 41390 | 6:06 ب.ظ | ۵ دی , ۱۳۹۹

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: جلسات انس با قرآن کریم به‌مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی در ۱۳ شهرستان گیلان برگزار می‌شود.

محمد‌مهدی قربانیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسات انس با قرآن کریم به مناسبت سالگرد شهید قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در ۱۳ شهرستان استان گیلان برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان بیان کرد: ۲۸ محفل قرآن کریم برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و یارانش در شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، تالش، رشت، رودبار، رودسر، لنگرود، لاهیجان، شفت، صومعه‌سرا، ماسال و فومن برگزار می‌شود.

قربانیان خاطرنشان کرد: در تاریخ ۱۲ دی ماه در آستارا محفل انس با قرآن کریم در آستان امامزادگان قاسم و ابراهیم(س) با قرائت امید چالاک، در تاریخ ۸ و ۱۳ دی ماه در آستانه اشرفیه در آستان آقا سیدمحمّد آخوندمزار با قرائت احمدرضا محمددوست و استاد حاج ابراهیم فلاح تبسم‌چهره برگزار خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: حسین رضوانی در تاریخ ۱۲ دی ماه در آستان بی‌بی حوریه بندرانزلی و محمدآهنی و محمدرضا نمازی در آستان سیدشرف‌الدین و بابا اسماعیل تالش برای برگزاری محفل انس با قرآن به قرائت آیات قرآن می‌پردازند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: از تاریخ ۴ تا ۷ دی ماه نیز آستان فاطمه اخری شاهد قرائت قاریان ساعد اصلانی، مجتبی خوش‌رفتار، محمدصادق نیازمند و استاد حاج محمد فلاح‌پور خواهد بود و همچنین محفل مشابهی در ۱۲ دی ماه در بقعه سلیمانداراب رشت با حضور قاریان محلی برگزار می‌شود.

قربانیان ابراز داشت: اداره اوقاف و امور خیریه رودبار در تاریخ ۱۲ دی ماه در آستان آقا سید محمد حنفیه با حضورعبدالصمد محمدخانی محفل انس با قرآن را تدارک دیده است.

وی افزود: شهرستان رودسر با داشتن ۷ مراسم، بیشترین تعداد برگزاری محفل با قرآن را در این ایام دارد و این محافل در ۴ دی ماه در مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، ۷ دی ماه در گلزار شهدای املش، ۸ دی ماه در آستان آقا سید ابوجعفر ابیض میانده، ۹ دی ماه در آستان امام‌زادگان ماچیان، ۱۱ دی ماه در مسجد طالب زاده، ۱۲ دی ماه در مسجد جامع گلدشت و ۱۳ دی در گلزار شهدای کلاچای برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطرنشان کرد: محمدعلی عنبری، عباس حسینی، هادی حسن‌زاده، بهرام حق‌پرست، گل‌محمدی، باقرپور و سیدهادی هادوی از جمله قاریان این محافل هستند و همچنین محمدحسین لطفی‌نیا در تاریخ ۱۱ دی ماه در آستان سید محمد کیاکلایه به قرائت آیات کلام‌الله مجید خواهد پرداخت.

قربانیان گفت: اداره اوقاف لاهیجان ۱۲ دی ماه در آستان امامزادگان امیرصادق، سیدحسین و میرشمس‌الدین(ع) با حضور استاد حاج محمود لطفی‌نیا، سیدرحمان سیدپور و ابوالفضل زیبایی محفل انس با قرآن را برگزار می‌کند.

وی اظهار داشت: تقی امیدی نیز در ۱۲ دی ماه درامام‌زاده اسحاق شهرستان شفت به قرائت قرآن کریم خواهد پرداخت و همچنین در همین تاریخ شهرستان‌های صومعه‌سرا در آستان امام‌زادگان آقاسید ابراهیم گوراب زرمیخ و آقاسید ابراهیم، محافل انس با قرآن کریم را برگزار می‌کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان گفت: اداره اوقاف فومن نیز در ۱۱ دی ماه در آستان امامزادگان آقاسید عبدالله کلرم و امام‌زاده میرزا با حضور سیدابراهیم خامسی و حسین‌زاده محفل انس با قرآن را برگزار می‌کند.

قربانیان ابراز داشت: همه محافل ذکر شده بعد از نماز مغرب و عشا و بدون شنونده حضوری و از طریق صفحات اینستاگرامی و مجازی امامزادگان مذکور برگزار و پخش خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد