صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مبلغان دینی حماسه نهم دی را در رودبار تبیین می‌کنند

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از تبیین حماسه نهم دی‌ماه 88 توسط 30 مبلغ دینی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور در جمع روحانیون این شهرستان با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: در حماسه 9 دی‌ماه یک بار دیگر تبلور بلامنازع شجره طیبه انقلاب اسلامی یعنی بسیج مردمی به اثبات رسید.

کد خبر : 416 | 8:40 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

3رئیس تبلیغات اسلامی رودبار از تبیین حماسه نهم دی‌ماه 88 توسط 30 مبلغ دینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور در جمع روحانیون این شهرستان با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: در حماسه 9 دی‌ماه یک بار دیگر تبلور بلامنازع شجره طیبه انقلاب اسلامی یعنی بسیج مردمی به اثبات رسید.

وی افزود: حماسه‌آفرینی مردم در 9 دی حرکتی بزرگ برای مقابله با جنگ نرم دشمن در دوره‌ای حساس و سرنوشت‌ساز کشور بود.

این مسئول، حضور همه‌جانبه و آگاهانه مردم ایران اسلامی را اقدامی بزرگ برای اعلام انزجار از فتنه‌گران دانست و اذعان کرد: در 9 دی بصیرت و اراده مردم به مقابله با توطئه‌افکنی دشمن و خواص رقم خورد.

وی از تبیین حماسه نهم دی‌ماه 88 توسط 30 مبلغ دینی در رودبار خبر داد و ادامه داد: در راستای گرامیداشت حماسه 9 دی روحانیون طرح هجرت، مستقر و ائمه جماعات سراسر شهرستان این حماسه بزرگ را برای مردم بازگو می‌کنند.

عباسپور با بیان اینکه حمایت از ولایت در حماسه 9 دی در طول تاریخ انقلاب بی‌بدیل بود، گفت: امامت و ولایت رکن اصلی جامعه اسلامی هستند؛ بنابراین کسانی که به این نهضت الهی دل بسته‌اند گوش به فرمان ولایت هستند.

وی درباره انحراف برخی خواص بی‌بصیرت در فتنه سال 88 خاطرنشان کرد: خواصی که دل در گرو خداوند و امامت داشته و دارای اخلاص در عمل بودند هرگز نلغزیدند.

رئیس تبلیغات اسلامی رودبار اضافه کرد: خواصی که حقی بیش از عموم مردم برای خود قائل بودند در آزمون‌های سرنوشت‌ساز از دریای بیکران ملت اسلامی جدا شدند.

وی توجه حق تعالی، وحدت کلمه، قدرت درهم کوبنده ملت و ولایت را از ویژگی‌ها و دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد و یادآور شد: توطئه‌های دشمن پایان ندارد و بصیرت میزان سنجش افراد در مواقع سرنوشت‌ساز و ضروری است.

عباسپور در خط ولایت و پیرو راه شهیدان بودن را رمز سربلندی کشور دانست و گفت: تا زمانی که در این راه استوار باشیم کشور مصون می‌ماند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد