صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدای روحانی نقش موثری در پیروزی جبهه اسلام در دوران دفاع مقدس داشتند

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: شهدای روحانی نقش موثری در پیروزی جبهه اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس داشتند. حجت الاسلام محسن زاده، همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در یادواره 12 شهید روحانی شهرستان رودسر در مسجد شهدای این شهر؛ نقش روحانیت اصیل را در دوران انقلاب، دفاع […]

کد خبر : 4187 | 6:45 ب.ظ | ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲

محسن زاده محمد

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان گفت: شهدای روحانی نقش موثری در پیروزی جبهه اسلام در دوران پرافتخار دفاع مقدس داشتند.

حجت الاسلام محسن زاده، همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) در یادواره 12 شهید روحانی شهرستان رودسر در مسجد شهدای این شهر؛ نقش روحانیت اصیل را در دوران انقلاب، دفاع مقدس و به طور کلی در طول تاریخ اسلام بسیار مهم و برجسته دانست و افزود: روحانیت همواره در صف مبارزه با استکبار، استبداد و طاغوت بوده و به همین سبب دشمنان مقابل روحانیت صف آرایی کردند.
وی ادامه داد: روحانیت از زمان صدر اسلام تاکنون با تمام وجود از اسلام، شریعت مقدس محمدی(ص) و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دفاع کرده و اجازه نداده به آن خدشه ای وارد شود و در حقیقت توانسته اسلام را در سراسر عالم گسترش دهد.
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه روحانیت همواره وظیفه حفظ اسلام، نشر و تبلیغ اسلام و مکتب قرآن را بر دوش می کشد ، تصریح کرد : بواسطه همین امر بوده که دشمنان و معاندان مقابل روحانیت ایستاده اند و در این راه روحانیون زیادی را به شهادت رساندند که از جمله آنها می توان به شیخ فضل الله نوری، آیت الله غفاری و آیت الله سعیدی اشاره کرد که در راه دفاع از حقانیت اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.
وی با بیان اینکه این انقلاب مدیون و مرهون شهداست، گفت: اگر شهدای روحانی نبودند؛ اسلام جاوید و پایدار باقی نمی ماند و این روحانیت بود که در هشت سال دفاع مقدس در تمامی عرصه های تبلیغی، رزمی و سازماندهی رزمندگان نقش بسزایی ایفا کردند.
حجت الاسلام محسن زاده در خاتمه سخنانش اضافه کرد: این انقلاب بیش از 230 هزار شهید و افزون بر 500 هزار جانباز تقدیم اسلام کرده و سهم شهدای روحانی بیش از پنج هزار شهید است که در راه توسعه و گسترش فرهنگ دین و اسلام به شهادت رسیده اند.
در مراسم یادواره 12 شهید روحانی شهرستان رودسر امام جمعه، فرماندار، جمعی از مسوولان، روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد