صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شوراها در برابر اعتماد مردم وظیفه سنگینی برعهده دارند

فرماندار شهرستان رشت گفت : شوراها در برابر اعتماد مردم وظیفه سنگینی برعهده دارند.  سید ولی الله عظمتی در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و شهرهای تابعه کلانشهر رشت اظهار کرد: اعتماد مردم که در حضور گسترده در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری تجلی یافت؛ سرمایه عظیمی […]

کد خبر : 4189 | 6:58 ب.ظ | ۱۲ شهریور , ۱۳۹۲

عظمتی ولی

فرماندار شهرستان رشت گفت : شوراها در برابر اعتماد مردم وظیفه سنگینی برعهده دارند.

 سید ولی الله عظمتی در مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و شهرهای تابعه کلانشهر رشت اظهار کرد: اعتماد مردم که در حضور گسترده در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مد نظر مقام معظم رهبری تجلی یافت؛ سرمایه عظیمی برای منتخبان مردم در عمل به وظایف و تکالیفشان است .
وی افزود: استفاده از همه ظرفیت ها و توانمندی ها از سوی شوراهای شهر رشت در به فعلیت درآوردن ظرفیت های بالقوه نقش مهمی دارد .
فرماندار رشت خاطر نشان کرد : اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان باید تلاش کنند تا با تعامل سازنده با مسئولان دستگاه های اجرایی، مطالبات مردم را به گوش مسئولان رسانده و با اقدامات اصولی موانع را از پیش روی بردارند .
عظمتی با اشاره به سفارش انبیاء الهی و ائمه معصومین به مشورت تصریح کرد : امام خمینی (ره ) براساس این آموزه های دینی در شهریورماه سال 58 دستور تشکیل شوراهای اسلامی را صادر کردند .
وی ادامه داد: قانون این دستور پس از طرح در شورای انقلاب در مجلس شورای اسلامی تصویب و فصول متعددی در رابطه با شوراهای شهر و روستا مورد تاکید قرار گرفت .
فرماندار رشت با اشاره به تشکیل نخستین شورا در سال 1378 خاطرنشان کرد: با فعالیت سه دوره شورا در قالب دو دوره چهار ساله و یک دوره شش ساله، تجارب ارزنده ای در این زمینه بدست آمده است .
عظمتی ادامه داد : چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و شهرهای تابعه رشت پس از قرائت سوگند و تشکیل جلسه برای تعیین هیات رییسه کار خود را آغاز می کنند .
در پایان این مراسم 45 عضو چهارمین دوره شوراهای شهر و شهرهای تابعه رشت با قرائت سوگندنامه کار خود را آغاز کردند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد