صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان به مناسیت سالروز حماسه هشتم دی مردم گیلان

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با انتشار بیانیه ای، حماسه هشتم دی مردم گیلان را روز بصیرت و بیعت مجدد با ولایت و رهبری اعلام كرد. در بخشی از این بیانیه كه نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفت، آمده است: حماسه عظیم و باشكوه هشتم دی سال 1388 سومین سالگشت خود را می گذراند در این روز مردم ولایت مدار گیلانی بیعتی دوباره با ولایت و امامت بسته و به فتنه گران كه سعی در آتش افروزی و تسلط بر این ملت را داشتند، ثابت كردند كه تا همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی می مانند.

کد خبر : 423 | 8:47 ق.ظ | ۹ دی , ۱۳۹۱

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان با انتشار بیانیه ای، حماسه هشتم دی مردم گیلان را روز بصیرت و بیعت مجدد با ولایت و رهبری اعلام كرد.

در بخشی از این بیانیه كه نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا، قرار گرفت، آمده است: حماسه عظیم و باشكوه هشتم دی سال 1388 سومین سالگشت خود را می گذراند در این روز مردم ولایت مدار گیلانی بیعتی دوباره با ولایت و امامت بسته و به فتنه گران كه سعی در آتش افروزی و تسلط بر این ملت را داشتند، ثابت كردند كه تا همیشه پشتیبان ولایت و انقلاب اسلامی می مانند.

در ادامه این بیانیه افزوده شده: ملت بیدار و سرافراز استان گیلان، در این روز به تمامی مدعیان دروغین كه سعی داشتند به مقدسات و ارزش های این مرز و بوم و اصل مترقی ولایت فقیه، اهانت كنند، با حركت ولایی و حماسی خود، پاسخی در خور و دندان شكن دادند.

در بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان آمده است: در یادآوری حماسه هشتم دی سال 88 نمی توان نقش نوجوانان و جوانان فدایی رهبر را نادیده گرفت، به تعبیر مقام معظم رهبری بركت حضور جوانان در آن روز حس شد و جوانان اكثریت قاطع ملت ما هستند.

در این بیانیه افزوده شده: شكل گیری این حماسه ماندگار حاصل دوراندیشی رهبر فرزانه انقلاب و مردمی بود كه گوش به فرمان ولی فقیه، تا آخرین نفس پای ارزشهای انقلاب ایستادند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در بیانیه خود آورده است؛ ما طلایه داران فردای انقلاب با حضور حماسی خود در آیین هشتم دی به گوش تمامی سردمداران قانون گریزی خواهیم رساند؛ كه فردای انقلاب و اسلام از آن ماست و ما همیشه و تا آخرین قطره خون پای آرمان ها و رهبر عالیقدرمان خود می مانیم و تا ظهور مولایمان امام عصر (عج) پرچم حكومت اسلامی از دستانمان جدا نخواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد