صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه/ سپاه پاسداران نهادی مردمی و برآمده از بطن جامعه اسـت

شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی به مناسبت فرخنده زادروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه‌السلام» و روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن این بیانیه به شرح زیر است. بسم الله الرحمن الرحیم فرخنده زادروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه‌السلام»  یادآور تجلی […]

کد خبر : 42425 | 2:29 ب.ظ | ۲۶ اسفند , ۱۳۹۹

شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی به مناسبت فرخنده زادروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه‌السلام» و روز پاسدار بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متن این بیانیه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

فرخنده زادروز ولادت با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین «علیه‌السلام»  یادآور تجلی نشان پاسداری بر تارک تاریخ است ؛  نشانی که از مکتب حسینی «علیه‌السلام»  الهام گرفته و درس پایداری و مقاومت در مقابل ستم جبهه شیطانی استکبار را نهادینه کرد.

پاسداران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مدافعان راستین حریم اسلام و انقلاب اسلامی و بازوان توانمند و پرتوان نظام در مواجهه با موانع و خطرات و تهدیدات پیش روی کشور و انقلاب بوده به طوری که درجای جای تاریخ معاصر با ایثارگری و فداکاری از کیان انقلاب اسلامی و دستاوردهای سترگ آن ، در کنار سایر یگان های نیروهای مسلح  ،  بار ها حفاظت نموند.

ابتکار کم نظیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» در تأسیس سپاه پاسداران که با الگو پذیری از فرهنگ ناب عاشورا و درس آزادگی گرفتن از سرور آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام»  همراه بوده،  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با اقتدار و فداکاری در جبهه های مختلف جامعه را به سمت نیل به آرمان های بلند شهدا و تحقق جامعه نوین اسلامی سوق داده است.
سپاه به ‌عنوان  نهادی  مقدس و برخاسته از متن انقلاب ، تجلی‌گاه مجاهدت‌ها و نقش آفرینی‌های منحصر به فرد و شگفت آور در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز انقلاب بوده و هست که با گذشت بیش از چهار دهه از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد که سپاه پاسداران با حضور و نقش آفرینی‌های پیشتازانه، مجاهدانه و فداکارانه خود در همه ی عرصه‌های مورد نیاز است .

امروزه نام و آوازه مجاهدت سربازان سبز پوش سپاه و جانبازان سرافراز اسلام از مرزهای مهین اسلامی مان فراتر رفته و هرجا که فریاد مظلومی ندای «هل من ناصر ینصرنی» سر دهد ،  دستان توانمند سپاه پر افتخار پاسداران یاریگر و امنیت بخش خواهد بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ،  فرا رسیدن سوم و چهارم  و  پنجم شعبان المعظم ، ایام و اعیاد مسعود و فرخندۀ  میلاد سرور آزدگان عالم  و سید الشهداء ، حضرت امام حسین «علیه‌السلام»، اخ الحسین  ، قمر منیر بنی هاشم ، حضرت ابوالفضل العباس«علیه‌السلام» و ابن الحسین ، زینت عابدان  ، حضرت  امام زین‌العابدین«علیه‌السلام» و سه روز « پـاسـدار » ، « جـانبـاز »  و « آزاده »   را به محضر فرمانده کل قوا و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ، خانواده های معزز جانبازان و ایثار گران ، نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران و تمامی ملت قدرشناس ایران اسلامی تبریک گفته و از مجاهدت های بی نظیر پاسداران و جانبازان ایران اسلامی در دفاع از آرمان های انقلاب ، ایجاد امنیت ، محرومیت زدایی ، مجاهدت جانانه در کنار کادر درمانی سخت کوش برای  حفظ و ارتقاء سلامت عمومی در مقابله با ویروس منحوس کرونا و جمع آوری و توزیع کمک های مؤمنانه و طرح مساوات  و به ویژه همراهی و پشتیبانی مؤثر در امر خطیر برگزاری مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی تقدیر و تشکر نموده و سربلندی و عزت بیش از پیش آنان را از درگاه ایزد متعال مسألتمی نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد