صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ترویج فرهنگ قرآنی سبب نورانیت دل‌ها می‌شود

نماینده ولی فقیه در گیلان بر فعال شدن دبیرخانه کنگره بین المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تاکید کرد و گفت: میرزا کوچک جنگلی همزمان با سه ضلع استبداد داخلی و تزویر و زور خارجی مبارزه کرد. آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه فرهنگ عمومی استان که با دو محور “بررسی اقدام های […]

کد خبر : 42439 | 8:45 ب.ظ | ۲۷ اسفند , ۱۳۹۹

نماینده ولی فقیه در گیلان بر فعال شدن دبیرخانه کنگره بین المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تاکید کرد و گفت: میرزا کوچک جنگلی همزمان با سه ضلع استبداد داخلی و تزویر و زور خارجی مبارزه کرد.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه فرهنگ عمومی استان که با دو محور “بررسی اقدام های سند راهبردی قرآن در گیلان” و “هماهنگی به منظور اجرای کنگره بین المللی صدمین سال میرزا کوچک جنگلی” برگزار شد اظهار کرد: بسترسازی برای مهدهای قرآنی راهکار خوبی است.
وی بر توجه به خروجی فعالیت ها به ویژه در عرصه قرآنی تاکید کرد و افزود: مشاهده ثمره فعالیت های قرآنی در جامعه ارزشمند است و براین اساس نوجوانان و جوانان باید از فرهنگ قرآنی بهره مند شوند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی سبب نورانیت دل ها می شود، تصریح کرد: تاثیرگذاری نوجوان و جوان قرآنی در خانواده و جامعه حائز اهمیت است.
آیت الله فلاحتی، همراهی مردم در فعالیت های فرهنگی را اثرگذار خواند و بیان کرد: فعال شدن مجمع خیران قرآنی گیلان ضرورت دارد و می طلبد دستگاه های متولی این امر را پیگیری کنند.
وی در ادامه بر فعال شدن دبیرخانه کنگره بین المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی تاکید کرد و گفت: میرزا کوچک جنگلی همزمان با سه ضلع استبداد داخلی و زور و تزویر خارجی مبارزه کرد و این برای مردم ایران به ویژه گیلان جای افتخار دارد.
نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر دیدار دست اندرکاران کنگره بین المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: فرمایش مقام معظم رهبری چراغ راه در برگزاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی است.
آیت الله فلاحتی، فعالیت های قرآنی را در صدر فعالیت متولیان گیلان در سال ۱۴۰۰ ذکر کرد و یادآور شد: سال آینده کنگره بین المللی صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک جنگلی باید در راس مسائل اجتماعی و سیاسی استان قرار گیرد.

.

http://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2021/03/IMG00003-16.jpg

.

http://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2021/03/IMG00013-9.jpg

.

http://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2021/03/IMG00015-6.jpg

.

 

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد