صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام نوروزی استاندار گیلان به مناسبت آغاز سال نو

استاندار گیلان در پیامی؛ آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به مردم شریف استان تبریک گفت و با قدردانی از کادر پرتلاش درمان و نثار درود به روح بلند شهدای سلامت و درگذشتگان، تشکیل سرمایه بزرگ‌ اجتماعی را نتیجه انسجام موجود در استان دانست و اظهار داشت: دستان پرمهر همه آنانی که دل در گروی […]

کد خبر : 42457 | 1:12 ق.ظ | ۱ فروردین , ۱۴۰۰

استاندار گیلان در پیامی؛ آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به مردم شریف استان تبریک گفت و با قدردانی از کادر پرتلاش درمان و نثار درود به روح بلند شهدای سلامت و درگذشتگان، تشکیل سرمایه بزرگ‌ اجتماعی را نتیجه انسجام موجود در استان دانست و اظهار داشت: دستان پرمهر همه آنانی که دل در گروی پیشرفت و توسعه گیلان سربلند دارند را به گرمی می‌فشاریم تا سال جدید، سالی همراه با توفیق روزافزون در سایه همدلی و همکاری باشد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ متن کامل پیام نوروزی دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

آغاز سال یک‌هزار و چهارصد هجری خورشیدی، عید باستانی نوروز و بهار طبیعت را به همه ایرانیان عزتمند و گیلانیان مهربان و فهیم، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

روزهای ابتدایی سال جدید مزین به ماه شادی و سرور شعبان‌ و میلاد حضرت ولی‌عصر (عج) است که این مناسبت را به فال نیک گرفته و امیدوارم سالی سرشار از معنویت، سلامت، برکت و شادمانی برای مردم عزیز و اقتدار روزافزون برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

ملت شریف ایران، سال ۱۳۹۹ را همچون دیگر مردم دنیا با دشواری های ناشی از کرونا سپری کردند و در این مجال؛ جا دارد از کادر پرتلاش درمان که عالی‌ترین جلوه های ایثار را نشان دادند، قدردانی ویژه نمایم و به روح بلند شهدای سلامت و درگذشتگان، درود بفرستم.

مردم نجیب ایران اسلامی در مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم‌های غیرقانونی دولت های استکباری با مقاومت و ایستادگی امید را در دل خود زنده نگه‌داشتند و خدمتگزاران آنان نیز همت و تلاش را سرلوحه امور قرار دادند و در استان گیلان نیز دستاوردهای بزرگی همچون تکمیل و به بهره برداری رساندن ۱۹۰۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان، بازگشت ۴۲۰  واحد تولیدی به چرخه فعالیت و صادرات ۶۰۰ میلیون دلاری هدفگذاری شده، تحقق یافت.

در این مسیر اهتمام داریم تا پایان دولت دوازدهم پروژه‌های نیمه تمام خصوصاً اولویت‌دار از جمله هشت کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین – رشت که عمدتاً تونل و پل است و اتصال راه آهن رشت کاسپین که تکمیل کننده بخش مهمی از کریدور شمال – جنوب است و ظرفیت‌ خوبی برای استان به شمار می رود را به اتمام برسانیم.

معتقدم حاصل همدلی و انسجام موجود در گیلان، تشکیل سرمایه بزرگ‌ اجتماعی است و در مهمترین رویداد سیاسی-اجتماعی پیش رو یعنی انتخابات، استفاده از ظرفیت گروه های مختلف، نخبگان، احزاب سیاسی، گروه های مرجع، متنفذین دینی، علمی و فرهنگی و اصحاب رسانه در تقویت انگیزش مردم برای خلق مشارکت حداکثری، اثرگذار است.

دستان پرمهر همه آنانی که دل در گروی پیشرفت و توسعه گیلان سربلند دارند را به گرمی می‌فشاریم تا سال جدید، سالی همراه با توفیق روزافزون در سایه همدلی و همکاری باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد