صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت آغاز سال نو

با حلول سال جدید پیام نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی صادر شد. به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در پیام تبریک حلول سال جدید اظهار کرد: آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم ولایتمدار گیلان خاصه […]

کد خبر : 42460 | 11:15 ق.ظ | ۱ فروردین , ۱۴۰۰

با حلول سال جدید پیام نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی صادر شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی در پیام تبریک حلول سال جدید اظهار کرد: آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم ولایتمدار گیلان خاصه خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم سالی را که در پیش رو داریم سرشار از نعمت ها و معنویت های الهی برای همه مردم ما باشد.

وی، سال ۱۳۹۹ را مملو و مشحون از فرازها و فرودها عنوان کرد و افزود: ذلت و خواری دولتمردان آمریکا و پیروان آنها در منطقه که مایه عزت انقلاب اسلامی شد، از فرازهای سال گذشته بود.

امام جمعه رشت تصریح کرد: دولت یاغی آمریکا که فکر می کرد می تواند به اهداف سوء خود برسد متلاشی شد به ویژه اینکه مردم آمریکا و اروپا یورش بردند و دولتمردان خودشان را نقد کردند و همه دنیا شاهد این بحران ها بودند.

آیت الله فلاحتی، رزمایش نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۹ را سبب اقتدار نظام اسلامی و ایجاد رعب در دل دشمنان منطقه ای و فرا منطقه ای دانست و بیان کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا اعلام کردند نسبت به نظام اسلامی و راه شهیدان وفادار هستند.

وی، گرانی های افسار گسیخته را از نگرانی های مردم در سال ۱۳۹۹ برشمرد و گفت: بخشی از گرانی ها ناشی از بی تدبیری و بی درایتی برخی مسئولان بود و با سوء استفاده دشمن مایه رنجش مردم شد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به شهادت دکتر محسن فخری زاده دانشمند برجسته ایرانی در سال گذشته، اظهار کرد: تولید واکسن فخرا از تلاش های شهید فخری زاده محسوب می شود که مایه افتخار است.

آیت الله فلاحتی به شیوع ویروس کرونا در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: این بیماری جان بسیاری از مردم عزیز ما را گرفت و خانواده هایی را داغدار کرد و امیدواریم با توجه به تولید واکسن هایی که در داخل در حال تولید است ریشه این بیماری به لطف الهی کنده شود.

وی به وازدگی و واخوردگی بعضی رجال سیاسی که چشم طمع به آمریکا و اروپا دوخته اند اشاره کرد و یادآور شد: برخی هنوز به این باور نرسیدند که در کنار ملت می توانند به همه آرمان های بلند دست پیدا کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران در سایه ایمان، مقاومت و اطاعت از مقام معظم رهبری به اقتدار رسیده است، خاطرنشان کرد: برخی همچنان می خواهند دنباله رو آمریکا و اروپایی ناعهد و بد عهد باشند و این موضوع باید برای مسئولان آینده نظام تجربه شود.

آیت الله فلاحتی، نگاه جوانان به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران را امیدوارانه عنوان کرد و افزود: امیدوارم سال ۱۴۰۰ خورشیدی سال اشتغال و رونق تولید به ویژه برای جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در خرداد سال ۱۴۰۰، بیان کرد: مردم در انتخابات پیش رو می خواهند سرنوشت کشور و شهر و روستای خود را به افرادی بسپارند و این تنها یک رای نیست بلکه سکان کشور و شهر و روستا را می خواهند به دست کسانی دهند که در عرصه میدانی کار کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به شاخصه های فرد اصلح اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخابات به ویژه شورای شهر و روستا باید ایمان به راه خود و ایمان به جمهوری اسلامی داشته باشند.

آیت الله فلاحتی با تاکید براینکه نامزد انتخابات باید به ولایت فقیه ایمان داشته باشد، تصریح کرد: ولایت فقیه تنها نسخه شفابخش مشکلات کشور است.

وی، دلسوز بودن برای مردم را از شاخصه های فرد اصلح برشمرد و خاطرنشان کرد: فردی که نامزد انتخابات می شود نباید در زدوبندهای سیاسی ورود کند ضمن اینکه انسانی شجاع، مقاوم و نترس به ویژه در امر انتخابات ریاست جمهوری باشد.

امام جمعه رشت، راه شناخت نامزدهای ریاست جمهوری و شوراها را متعدد ذکر کرد و یادآور شد: اگر مردم کسی را نمی شناسند می توانند از افراد مومن و متدین بپرسند به چه کسی رای دهند و برگی زرین را در تاریخ انقلاب اسلامی و زندگی خود ثبت کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد