صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست‌های برجامی نباید فرسایشی شود/ سپاه پاسداران در تمام عرصه‌ها یاور مردم است

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب افراد دارای صلاحیت و به دور از زد و بندهای سیاسی، گفت: شورای شهر و روستا محلی برای منازعه سیاسی نیست. آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) رشت بدون مستمع برگزار شد با اشاره به در پیش […]

کد خبر : 42609 | 9:42 ق.ظ | ۲۸ فروردین , ۱۴۰۰

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در انتخاب افراد دارای صلاحیت و به دور از زد و بندهای سیاسی، گفت: شورای شهر و روستا محلی برای منازعه سیاسی نیست.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام جمعه که در مصلای امام خمینی (ره) رشت بدون مستمع برگزار شد با اشاره به در پیش بودن ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش، اظهار کرد: این روز به واسطه از خودگذشتگی های نیروی زمینی ارتش به نام آنها در تقویم ملی ثبت شده است.

وی در ادامه به برخی وظایف ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: دفاع از ارزش‌های قرآنی و الهی از امتیازها و ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در گیلان به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام (ره) در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: سپاه از بطن جامعه بوده و در تمام عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی یار و یاور مردم است.

آیت الله فلاحتی در ادامه همچنین به موضوع برجام و مذاکرات انجام شده نیز اشاره و اضافه کرد: اروپاییان از آمریکایی‌ها درس گرفتند آن قدر طرف خود را به میز مذاکره ببرند تا خسته کنند بنابراین نشست‌های برجامی نباید فرسایشی شود.

وی با اشاره به آغاز فصل زراعی در استان گیلان، تصریح کرد: مسئولان جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای با همکاری شرایط را برای فصل زراعی خوب و بدون دغدغه برای کشاورزان فراهم کنند تا همانند سال‌های گذشته شاهد مشکلات کشاورزان در زمینه آب نباشیم.

امام جمعه رشت با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: مساجد در ماه مبارک رمضان باید با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی سه وقت باز باشد و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم ماسک و مواد ضد عفونی را در اختیار مساجد بگذارند.

آیت الله فلاحتی، روزه خواری به طور علنی در معابر را گناه و حرام دانست و اضافه کرد: از همه برادران و خواهران می‌خواهیم اگر نمی‌توانید روزه بگیرید حریم خدا، پیامبر (ص) و مردم مسلمان را نشکنید.

وی با اشاره به اینکه روزه خواری به طور علنی جرم است، بیان کرد: از نیروی انتظامی می‌خواهیم به روزه خواران تذکر دهند و اگر تکرار شود آنها را به دستگاه قضا معرفی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در ۲۸ خردادماه سال جاری اشاره کرد و گفت: مردم به کسانی رأی دهند که زد و بند سیاسی نداشته باشند زیرا شوراها محلی برای منازعه سیاسی نیست./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد