صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رشادت ارتش جمهوری اسلامی در ایام کرونا فراموش نشدنی است

استاندار گیلان با اشاره به پیوند میان ارتش و مردم و تلاش نیروهای ارتشی برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب، گفت: رشادت ارتش جمهوری اسلامی در ایام کرونا فراموش نشدنی است. به گزارش مهر، ارسلان زارع صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت ضمن پاسداشت این روز، اظهار کرد: […]

کد خبر : 42624 | 2:36 ب.ظ | ۲۹ فروردین , ۱۴۰۰

استاندار گیلان با اشاره به پیوند میان ارتش و مردم و تلاش نیروهای ارتشی برای حفظ ارزش های اسلام و انقلاب، گفت: رشادت ارتش جمهوری اسلامی در ایام کرونا فراموش نشدنی است.

به گزارش مهر، ارسلان زارع صبح یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت ضمن پاسداشت این روز، اظهار کرد: ۲۹ فروردین یادآور ایمان و اعتقاد راسخ، انضباط و حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی و پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی کشور و حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی است که نیروهای ارتش به شایستگی و صلابت بر دوش دارند و نماد میهن دوستی و شجاعت و فداکاری هستند.

وی با بیان اینکه ارتش از نخستین روزهای انقلاب همواره در صحنه‌های فراموش نشدنی پیوند خود را با ملت و فداکاری را در راه ارزش‌های اسلام و ایران نشان داده است، گفت: ارتش همه جا برای اقتدار ایران و خدمت بی چشمداشت به مردم حتی در دشوارترین عرصه‌ها الگو بوده است.

زارع با اشاره به اینکه ارتش مایه آرامش ملت ایران است، اضافه کرد: ملت ایران و به ویژه گیلانیان فراموش نمی‌کنند که نیروهای ارتش سال گذشته در دوران اوج همه گیری کرونا در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم حماسه‌ها آفریدند و تاریخ ساز شدند.

وی به امنیت مطلوب استان گیلان اشاره کرد و ادامه داد: در امنیت و آرامش مطلوب گیلان نیروی دریایی ارتش مستقر در این استان همواره عاملی مؤثر بوده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد