صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نیروی مسلح ستون محکم نظام در اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی است

فرمانده ناوگان شمال ارتش یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت و تعامل و هم افزایی همه جانبه با دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ستون محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی در مقابل زورگویی های متجاوزان همواره درخشیده اند. امیر دریادار عبدالوهاب طاهری در مراسم بزرگداشت روز ارتش که در مرکز […]

کد خبر : 42630 | 2:42 ب.ظ | ۲۹ فروردین , ۱۴۰۰

فرمانده ناوگان شمال ارتش یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت و تعامل و هم افزایی همه جانبه با دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ستون محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی در مقابل زورگویی های متجاوزان همواره درخشیده اند.

امیر دریادار عبدالوهاب طاهری در مراسم بزرگداشت روز ارتش که در مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم(ع) رشت برگزار شد، با اشاره به درایت و ژرف اندیشی امام راحل در نامگذاری ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این نامگذاری باعث دمیدن روح ایمان و اعتقاد الهی در کالبد ارتش مردمی و دلسوز و ایجاد حیات دوباره در ارتشیان شد.

وی ۲۹ فروردین را یادآور سالروز اعتماد تاریخ ساز امام راحل به این نیروی غیور و غیرتمند دانست و افزود: ارتش در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفرید و با ایمان و اعتقادی راسخ و با بهره گیری از توانمندی، مهارت و دانش متخصصین خود در عرصه سازندگی و با استفاده  از دانش بومی فرزندان غیور این مرزوبوم همواره در ارتقای توانمندی خود کوشید.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران، دستاوردهای تجهیزاتی و تسلیحاتی ارزنده روز دنیا را حاصل دسترنج خودباوری ارتشیان دانست و عنوان کرد: ارتش با به نمایش گذاشتن توانمندی تسلیحاتی و تجهیزاتی روز خود نه تنها در مقابل تهدیدات بیگانگان توان بازدارندگی و دفاعی ایجاد کرده، بلکه در سیاست های بین المللی دولتمردان ایران اسلامی نیز نقش آفرینی می کند.

امیر طاهری، ارتش را عامل ایجاد آسایش، امنیت و عزت برای مردم کشور دانست و گفت: مردان بی ادعای ارتش خالصانه در تمام رخدادها و حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بیماری های همه گیر با روحیه ایثار و از خود گذشتگی همواره مردم عزیز را در یاری می کنند.

وی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت و تعامل و هم افزایی همه جانبه با دیگر نیروهای مسلح از جمله سپاه و نیروی انتظامی به عنوان ستون محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی در مقابل زورگویی های متجاوزان همواره درخشیده اند.

فرمانده ناوگان شمال ارتش، با بیان اینکه ۲۹ فروردین فرصت پاسداشت رشادت دلیرمردان نیروی زمینی قهرمان است، افزود: با توجه به وجود محدودیت های بهداشتی بخشی از توانمندی های تجهیزاتی و تسلیحاتی ارتش در این مرکز آموزشی به نمایش گذاشته می شود تا همواره قدردان رادمردی های نیروی مسلح باشیم.

وی ضمن گرامیداشت ایستادگی و رشادت مردان عرصه دریا به ویژه شهدای ناوشکن های سهند و سبلان و ناو موشک انداز جوشن در مقابله با نیروهای متجاوز ناوگان نیروی دریایی آمریکا، عنوان کرد: دریادلان نیروی دریایی همواره حماسه های جاویدان آفریدند که در اذهان نیروهای مسلح ماندگار می ماند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد