صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای «روایت قدس» در گیلان

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: جشنواره چند رسانه‌ای “روایت قدس” با موضوع آزادی قدس شریف در استان گیلان برگزار می‌شود. مهدی پارسا در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) و قبولی طاعات و عبادات مسلمانان اظهار داشت: روز قدس یکی از ایام‌الله در تاریخ اسلام است و باید مانند سال‌های گذشته در حمایت […]

کد خبر : 42795 | 3:24 ب.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۰

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: جشنواره چند رسانه‌ای “روایت قدس” با موضوع آزادی قدس شریف در استان گیلان برگزار می‌شود.

مهدی پارسا در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) و قبولی طاعات و عبادات مسلمانان اظهار داشت: روز قدس یکی از ایام‌الله در تاریخ اسلام است و باید مانند سال‌های گذشته در حمایت از مردم فلسطین گرامی داشته شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به این که مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف محور مسائل جهان اسلام است خاطرنشان کرد: دنیای اسلام همیشه در کنار ملت مسلمان و مقاوم فلسطین خواهد ماند و امت پیامبر اکرم(ص) تا زمانی که قدس شریف را پس نگیرند ساکت نخواهند نشست.

 پارسا با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اینکه راهپیمایی روز قدس مانند سال گذشته تحت تاثیر این ویروس قرار می‌گیرد عنوان کرد: ملت مسلمان، انقلابی، غیور و متمدن ایران‌اسلامی هیچ‌گاه در برابر زورگویان و مستکبران کوتاه نمی‌آیند و تا آزادی کامل قدس‌ شریف در میان میدان خواهند ایستاد.

وی با اشاره به شرایط کنونی که ناشی از ویروس کرونا است تصریح کرد: مطالبه عمومی جهان اسلام از جمله سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی برای آزادی قدس شریف در بستری مجازی دنبال می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان افزود: سازمان بسیج رسانه استان گیلان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جمعیت دفاع از ملت فلسطین و سازمان بسیج هنرمندان گیلان به مناسبت فرا‌رسیدن روز جهانی قدس اقدام به برگزاری جشنواره چند رسانه‌ای “روایت قدس” کردند.

پارسا با اشاره به اینکه جشنواره مذکور در ۸ بند اجرا می‌شود عنوان کرد: مسابقه پیامکی با موضوع فلسطین و قدس شریف، مسابقه کتابخوانی از کتاب صهیونیسم و مسئله جهانی، مسابقه نقاشی در منزل با موضوع فلسطین و قدس شریف و ارسال آن به شماره مجازی  ۰۹۳۶۵۵۸۱۰۹۳  از بندهای این جشنواره می‌باشد.

وی همچنین افزود: مسابقه تیتر برتر (شامل انتخاب تیتر در رسانه‌های مکتوب و مجازی) و ارسال لینک آن به شماره موبایل ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲  است، همچنین تولید و تهیه خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت و عکس‌های خبری با موضوع فلسطین و نهضت مقاومت و انتشار آنها در رسانه های مکتوب و مجازی از موضوعات دیگر این جشنواره است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: موضوعات دیگر این جشنواره شامل مسابقه تولید کلیپ و ویدیوهای ۱۵ ثانیه‌ای با موضوع مرگ بر اسرائیل و ارسال آن به شماره مجازی ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ است و نشست مجازی با موضوع فلسطین و سخنرانی دکتر حسین رویوران، معاون سیاسی جمعیت دفاع از مردم فلسطین هم از دیگر محور‌های این جشنواره است.

 پارسا ضمن تشکر از همکاری جمعیت دفاع از فلسطین، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی، بسیج جامعه هنرمندان و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تماس مجازی ۰۹۳۷۰۰۵۷۰۵۲ ارتباط برقرار کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد