صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز جهانی قدس نماد وحدت مردم جهان در دفاع از فلسطینیان است

همزمان با روز جهانی قدس و به نشانه اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرچم فلسطین با حضور استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در استان، در گلباغ نماز شهر رشت به اهتزاز درآمد. مراسم اهتزاز پرچم کشور فلسطین در روز جهانی قدس با حضور استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه […]

کد خبر : 42891 | 1:30 ب.ظ | ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۰

همزمان با روز جهانی قدس و به نشانه اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرچم فلسطین با حضور استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در استان، در گلباغ نماز شهر رشت به اهتزاز درآمد.
مراسم اهتزاز پرچم کشور فلسطین در روز جهانی قدس با حضور استاندار گیلان و نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه رشت و شماری دیگر از مسئولان استانی در گلباغ نماز شهر رشت برگزار شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت هایی در برگزاری مراسم ملی و مذهبی بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آیین گرامیداشت روز قدس با برافراشته شدن پرچم فلسطین در نقاط مختلف استان گیلان به‌صورت نمادین برگزار شد.

در این مراسم پرچم بزرگی از کشور فلسطین همراه با اجرای سرودهای حماسی به اهتزاز درآمد.

ارسلان زارع، استاندار گیلان در این مراسم، اظهار کرد: سردمداران دولت‌های استکباری و رژیم صهیونیستی چنین می پنداشتند که روز قدس مناسبتی صرفا در تقویم ملی مردم ایران باشد ولی هم‌اکنون این مناسبت، جهانی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر همگان دریافته‌اند تدبیر امام راحل به منزله احیای آرمان‌های مردم فلسطین، آزادی قدس شریف و سرزمین پاک فلسطین به‌عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان و نمادی از وحدت جهان اسلام است.

استاندار گیلان یادآور شد: امروز نه فقط مسلمانان بلکه ملت های آزادی خواه، این روز را به عنوان نمادی از وحدت مردم جهان در دفاع از فلسطینیان می‌دانند.

زارع با اشاره به محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و نبود امکان برپایی راهپیمایی همچون سال های قبل، گفت: برگزاری آیین های نمادین مانند اهتزاز پرچم فلسطین و نیز تولید محتوای فضای مجازی، نمایشی از استکبارستیزی ملت ایران است./ ایکنا

گزارش تصویری مراسم






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد