صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا







ایران با صلابت دنیای مستکبران را به چالش کشانده است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار و صلابت دنیای مستکبران و نظام سلطه را به چالش کشانده است. ابراهیم قائد رحمتی در جلسه ای به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران است. وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع […]

کد خبر : 4297 | 7:54 ق.ظ | ۲ مهر , ۱۳۹۲

قائد رحمتی

فرمانده انتظامی گیلان گفت: امروز ایران اسلامی با اقتدار و صلابت دنیای مستکبران و نظام سلطه را به چالش کشانده است.

ابراهیم قائد رحمتی در جلسه ای به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها و ایثارگری‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس بزرگ‌ترین حماسه‌های ایثار را آفریدند، تصریح کرد: فرزندان غیور این سرزمین و نیروهای مسلح با از خود گذشتگی بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ ایران را رقم زدند.

رئیس پلیس گیلان، هفته دفاع مقدس را حماسه هشت سال دفاع مقدس را حاصل ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در سایه ولایت ذکر کرد و یادآور شد: این حماسه با رمز سربلندی و اقتدار نظام و میهن اسلامی در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر خلق شد.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای  بازشناسی این حماسه بزرگ است، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با ایثار، فداکاری و سلحشوری فرزندان برومند و معنوی و عاشقان خمینی کبیر (ره) قدرت پوشالی و شکست‌ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل کردند.

به گفته قائدرحمتی، دفاع مقدس برتری ایمان و اراده ملت بزرگ و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

وی به استفاده ارتش بعثی از تجهیزات کشورهای دیگر علیه ایران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: دشمنان انقلاب و ابرقدرت‌های زمان در تجهیز رژیم بعثی عراق به سلاح‌های مخرب و پیشرفته به ویژه سلاح‌های کشتار جمعی و حمایت‌های بی‌پایان مالی، سیاسی، تبلیغاتی و اطلاعاتی نقش مهمی داشتند.

فرمانده انتظامی گیلان، حماسه هشت سال دفاع مقدس و فرجام افتخار آمیز آن را درس عبرت و پیامی روشن برای آنهایی دانست که با تأیید و پیگیری رفتارهای خصومت‌آمیز، تحقق دکترین پوسیده کاخ سفید و بنیاد فکری مقام‌های آمریکایی در سرنگونی و فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت بزرگ را آرزو می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در مرحله گذر از بحران‌ها بوده و در مقطع سازندگی و روند توسعه و پیشرفت قرار گرفته است.

قائدرحمتی اضافه کرد: ایران اسلامی در ابعاد مختلف دهه چهارم انقلاب با تأسی به اسوه‌های جاوید و یادگاران تاریخ حماسه و افتخار و درس‌هایی که در مکتب جهادی خمینی (ره) آموخته، در مواجهه با فشارهای مختلف نظام ‌سلطه جهانی با اقتدار و صلابت دنیای مستکبران را به چالش کشانده است.

وی با تأکید بر آمادگی نیروهای مسلح ایران در مقابل دشمنان، متذکر شد: مردم ایران اسلامی با ظرفیت و توانمندی‌های سرشار نیروهای مسلح و هوشمندی خود را برای رویارویی احتمالی با هرگونه تهدید، تجاوز و تعرض آماده کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد