صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ابعاد شخصیتی امام(ره) با تولید محتوا در فضای مجازی تبیین گردد

دکتر زارع خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و انتشار محتواهای مناسب در فضای مجازی همزمان با سالگرد رحلت امام شد. «ارسلان زارع» در ستاد کرونای استان با تشریح وضعیت استان به جهت کنترل کرونا ویروس و کاهش تعداد بستری شدگان اظهارکرد: مشارکت و همیاری مردم در کنار انسجام موجود […]

کد خبر : 43139 | 4:43 ب.ظ | ۱۰ خرداد , ۱۴۰۰

دکتر زارع خواستار بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) و انتشار محتواهای مناسب در فضای مجازی همزمان با سالگرد رحلت امام شد.

«ارسلان زارع» در ستاد کرونای استان با تشریح وضعیت استان به جهت کنترل کرونا ویروس و کاهش تعداد بستری شدگان اظهارکرد: مشارکت و همیاری مردم در کنار انسجام موجود میان کادر درمان و سایر مجموعه‌ها موجب ایجاد وضعیت مطلوب در استان شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه تشدید نظارت‌ها و افزایش مراقبت‌ها منجر به بهبود شرایط می‌شود بر استمرار فعالیت مراکز درمان سرپایی بیماران مشکوک به کرونا جهت کاهش مراجعه به بیمارستان‌ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ۶ شهرستان گیلان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند گفت: در گیلان میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از کشور که میانگین ۶۷ درصدی دارد، است و برای رسیدن به سطح مطلوب باید این دستورالعمل ها بیشتر رعایت شود.

زارع با تاکید بر پرهیز از عادی انگاری در شرایط کنونی از تشدید نظارت‌ها و برخوردها با متخلفان به منظور پیشگیری از وقوع موج دیگری از کرونا در استان خبر داد و بیان کرد: طی هفته جاری، بازرسی ها شدت می‌یابد و با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

وی خطاب به کارگروه رسانه خواستار اطلاع‌رسانی و تولید محتوا در خصوص اهمیت رعایت توصیه‌ها جهت پایدار شدن شرایط موجود و جلوگیری از اطمینان کاذب شد.

استاندار گیلان در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد وبا بیان اینکه حفظ سلامت مردم مهمترین اولویت متولیان برگزاری انتخابات است، اعلام کرد: از داوطلبان انتخابات و طرفدارانشان انتظار داریم مطابق با پروتکل‌های بهداشتی عمل کرده و از برگزاری تجمعات در فضای بسته پرهیز کنند.

وی در پیش بودن سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: تلاش شود برنامه‌های بزرگداشت این ایام با انتشار محتواهای مناسب از سوی رسانه‌ها در فضای مجازی، پرشورتر از قبل برگزار شود.

زارع با اشاره به تعطیلات آخر هفته و اعمال سراسری محدودیت ترددها از چهارشنبه خاطرنشان ساخت: تمام تفرجگاه‌های بیرون شهر و سواحل گیلان در این ایام مسدود است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد