صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهرستان رودسر میزبان 2 شهید گمنام است

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار رودسر از تشییع پیکر دو شهید گمنام در روز 14 مهر جاری در این شهرستان خبر داد. محمد محمدی در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبستان خدیجه کبری (س) شهرستان رودسر، با تبریک بازگشایی مدارس و جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: مردم ایران ثابت کردند با وحدت و همدلی توانسته‌اند برای ترمیم نواقص جامعه یک […]

کد خبر : 4349 | 8:23 ق.ظ | ۱۱ مهر , ۱۳۹۲

shahid

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار رودسر از تشییع پیکر دو شهید گمنام در روز 14 مهر جاری در این شهرستان خبر داد.

محمد محمدی در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبستان خدیجه کبری (س) شهرستان رودسر، با تبریک بازگشایی مدارس و جشن عاطفه‌ها، اظهار کرد: مردم ایران ثابت کردند با وحدت و همدلی توانسته‌اند برای ترمیم نواقص جامعه یک الگوی عاطفی، احساسی و رأفت در دنیا باشند.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس توانسته‌اند با نیروی وحدت و همدلی و ایستادگی در مقابل تجاوز دشمنان از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهدا دفاع کنند.

این مسئول، فرهنگ غنی کشور اسلامی ایران را نشأت گرفته از آموزه‌های دینی دانست و تصریح کرد: ما یاد گرفته‌ایم هرجا به نیازمندی کمک کنیم چند برابر آن را حتماً در جای دیگر دریافت می‌کنیم.

وی، گفت: این ایام، تقسیم شادی‌هاست بنابراین باید با احسان خود به یاری افراد ناتوان و شریف بشتابیم و نهال عاطفه را در دل‌های آنها بکاریم.

معاون سیاسی‌اجتماعی فرماندار رودسر به برگزاری یادواره 700 شهید این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: رودسر در روز 14 مهر جاری میزبان دو شهید گمنام است که در پارک شهید انصاری این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد