صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شخصیت‌های انقلابی به جامعه معرفی شوند

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهدا، امروز الگوی مناسب برای نسل جوان هستند گفت: شخصیت های انقلابی در گیلان شناسایی و به جامعه معرفی شوند. حجت الاسلام «سعید مهدوی» در بازدید تعدادی از مجموعه های تربیت محور در منزل شهید ابوالحسن کریمی به ابعاد شخصیتی این شهید اشاره و با بیان اینکه شهدا الگوی […]

کد خبر : 43520 | 10:54 ق.ظ | ۷ تیر , ۱۴۰۰

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهدا، امروز الگوی مناسب برای نسل جوان هستند گفت: شخصیت های انقلابی در گیلان شناسایی و به جامعه معرفی شوند.

حجت الاسلام «سعید مهدوی» در بازدید تعدادی از مجموعه های تربیت محور در منزل شهید ابوالحسن کریمی به ابعاد شخصیتی این شهید اشاره و با بیان اینکه شهدا الگوی بسیار ارزشمندی برای نسل جوان هستند، گفت: وظیفه تشکل‌های دینی الگوگیری از شهدایی همچون شهید مظلوم کریمی و بهره مندی از سیره آنان برای تربیت نیروی طراز انقلاب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به شخصیت بارز شهید ابوالحسن کریمی پرداخت و اذعان کرد: شهید کریمی اهل هجرت و جهاد و یک مبلغ صادق بوده و در حوزه ترویج دین فعال بودند. ‌

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: اگر الگوهای انقلابی و مفاخر جامعه را به فراموشی بسپاریم، دچار بحران هویتی شده‌ایم.‌

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خطاب به مدیران تشکل‌های تربیتی خاطرنشان کرد: اگر تشکل‌های دینی و مذهبی الگوهای خودشان را به فراموشی بسپارند دچار بحران هویتی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه بحران هویتی آفت نهضت تبلیغی است تصریح کرد: برای ماندگاری، حفظ و حراست این نهضت صدها هزار خون ریخته شده است.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه تبلیغ دین بایستی در تشکل‌های تربیتی منتهی به اسلام ناب محمدی باشد گفت: اگر چنین نباشد و غیر این عمل شود یقینا دچار خسران جدی خواهیم شد.‌
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه شهدا خالصانه در راه خدا و انقلاب زحمت کشیدند، افزود: شهید ابوالحسن کریمی یکی از سرمایه های مهم انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه شهید کریمی افتخار گیلان است اظهار کرد: برای شناسایی این شخصیت انقلابی آنگونه که شایسته است در جامعه توسط طیف مذهبی و انقلابی کار نشده است.

حجت الاسلام مهدوی ادامه داد: در گیلان فعالان انقلابی داریم که سهم عظیمی در انقلاب داشته اند، ولی از جهت رسانه ای شناخته شده نیستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب و مکان های فعالیت آنها بایستی مورد توجه و الگوی نسل جدید قرار گیرند‌.‌






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد