صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان / رونمایی از نماهنگ شهید انصاری

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: نماهنگ شهید علی انصاری همزمان با سالگرد شهادت این شهید رونمایی خواهد شد. عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، ضمن گرامیداشت یاد […]

کد خبر : 43537 | 2:05 ب.ظ | ۸ تیر , ۱۴۰۰

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان در گلزار شهدای رشت خبر داد و گفت: نماهنگ شهید علی انصاری همزمان با سالگرد شهادت این شهید رونمایی خواهد شد.

عبدالله پاکاری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در گفت وگو با ایکنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به‌ویژه شهدای ترور، اظهار کرد: یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند استان با محوریت تنها استاندار شهید کشور «شهید مهندس علی اخوین انصاری» و معاون ایشان «شهید مهندس علیرضا نورانی» برگزار می شود.

وی از برگزاری یادواره تلویزیونی شهیدان انصاری و نورانی روز سه شنبه، ۱۵ تیر ساعت ۱۸ در گلزار شهدای رشت خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این مراسم معنوی با حضور خانواده های شهدای کارمند و سخنرانان ملی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، همچنین از برگزاری دو برنامه محوری و گلباران در شهرستان های لنگرود و رودسر نیز خبر داد و بیان کرد: این دو برنامه نیز عصر روز دوشنبه، ۱۴ تیرماه بر سر مزار این دو شهید در زادگاهشان انجام خواهد شد.

پاکاری ادامه داد: با تأکید خانواده های شهیدان انصاری و نورانی به منظور حفظ سلامت مردم در شرایط کرونا، این یادواره ها با جمعیت محدود و به‌صورت تلویزیونی برگزار خواهد شد.

وی گلباران مزار شهدای کارمند استان و دیدار استاندار با خانواده های شهیدان انصاری و نورانی را از دیگر برنامه ها دانست و یادآور شد: با همکاری استانداری، نماهنگ شهید علی انصاری همزمان با سالگرد شهادت ایشان رونمایی خواهد شد؛ این نماهنگ به شرح زندگی شهید انصاری از تحصیل در آمریکا تا لحظه شهادت می پردازد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد