صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتخابات آمریکا با هزینه صهیونیست‌ها برگزار می‌شود

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روسای جمهور در انتخابات آمریکا با هزینه صهیونیست‌ها بر سرکار می‌آیند. آیت‌الله مختار امینیان در جمع مردم شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا، از تلاش‌های این نیرو در حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی کرد. وی، با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام (ص) درباره […]

کد خبر : 4359 | 11:40 ق.ظ | ۱۳ مهر , ۱۳۹۲

امینیان12

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: روسای جمهور در انتخابات آمریکا با هزینه صهیونیست‌ها بر سرکار می‌آیند.

آیت‌الله مختار امینیان در جمع مردم شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به فرا رسیدن هفته ناجا، از تلاش‌های این نیرو در حفظ امنیت و آرامش جامعه قدردانی کرد.

وی، با ذکر حدیثی از پیامبر اسلام (ص) درباره حسن خلق و اخلاقیات یک مسلمان، اظهار کرد: وهابیون فرقه‌ای که مسلمانان از دست و زبان آنها در رنج هستند و این فرقه ضاله با عقاید انحرافی خود موجب شهادت مسلمانان می‌شوند و آنها را به مشقت می‌اندازند.

این مسئول، هدف امام خمینی (ره) را اسلام و مسلمانان گفت: امام (ره) فرمود اگر هیچ کشوری پذیرای من نباشد از فرودگاهی به فرودگاه دیگر می‌روم و پیام ملت ایران را می‌رسانم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، درباره سفر روحانی به سازمان ملل، گفت: شهرت و صداقت ایرانیان پس از سخنرانی رئیس جمهور برای جهانیان آشکار شد و بیشتر کشورهای جهان خواستار همکاری با ایران هستند.

وی، سخنرانی رئیس جمهوری در نیویورک را افتخاری برای آبرومندی ایران خواند و افزود: تمام سران و نمایندگان کشورها که در سخنرانی روحانی بودند از روشنگری وی خوشحال شدند.

امینیان، اضافه کرد: رئیس جمهوری ایران با سخنان مستدل و محکم خود بزرگواری‌های ملت ایران را به رخ جهانیان کشید و این افتخاری بزرگ برای ماست.

وی، تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا با روحانی را یک موفقیت برای ایران خواند و تصریح کرد: دیپلماسی خوب ایران و بیانات حق‌طلبانه رئیس جمهور در دفاع از مبانی ارزش‌های اسلامی و انرژی هسته‌ای سبب شد که آمریکا از قافله عقب نماند و دست به سوی ایران دراز کند.

امام جمعه آستانه‌اشرفیه، با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در ارتباط تنگاتنگ با صهیونیسم‌های غاصب است، خاطرنشان کرد: در انتخابات آمریکا روسای جمهور با هزینه صهیونیسم‌ها بر سرکار می‌آیند بنابراین برای خوش‌خدمتی حرف‌های آنها را تکرار می‌کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد