صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان «انصاری و نورانی» در رودسر

مراسم گرامیداشت تنها استاندار شهید کشور شهید علی انصاری و معاون عمرانی اش شهیدعلیرضا نورانی در گلزار شهدای رودسر برگزار شد. مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار شهید و معاون عمرانی اش و همزمان یادواره ۳۰ شهید کارمند رودسر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد. در این مراسم […]

کد خبر : 43598 | 9:49 ق.ظ | ۱۵ تیر , ۱۴۰۰

مراسم گرامیداشت تنها استاندار شهید کشور شهید علی انصاری و معاون عمرانی اش شهیدعلیرضا نورانی در گلزار شهدای رودسر برگزار شد.

مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار شهید و معاون عمرانی اش و همزمان یادواره ۳۰ شهید کارمند رودسر در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

در این مراسم که معاون استاندار گیلان و جمعی از مردم و مسئولان رودسر حضور داشتند، مدیر دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان گفت: شهید انصاری یک الگوی همیشه زنده برای همه ی کسانی است که میخواهند به عنوان مسئول به مردم خدمت کنند و مدیران باید با الگو گرفتن از شهید انصاری در راستای تحقق عدالت اجتماعی و رفع مشکلات و فساد دغدغه داشته باشد .

حجت الاسلام عادلی افزود : یک مدیر و مسئول باید درک درستی از فقر داشته باشد و ساده زیستی را در دستور کار و زندگی خویش قرار دهد و به ظرفیت داخلی اتکا کند.

وی به حماسه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و گفت: مردم علی رغم تمام تلاش دشمنان و توطئه ها ، روز انتخابات با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی به تکلیف خویش عمل کردند و حال نوبت دولت جدید است که با بکارگیری بهترین نیروهای جهادی و ارزشی و کاری، گام بردارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد