صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهیدان «انصاری و نورانی» برای همه نسل‌ها الگو هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی را یک روح در دو بدن عنوان کرد و گفت: شهیدان انصاری و نورانی استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کردند. آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار خانواده های شهیدان علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی او اظهار […]

کد خبر : 43605 | 4:29 ب.ظ | ۱۵ تیر , ۱۴۰۰

نماینده ولی فقیه در گیلان شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی را یک روح در دو بدن عنوان کرد و گفت: شهیدان انصاری و نورانی استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کردند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار خانواده های شهیدان علی انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی او اظهار کرد: شهیدان انصاری و نورانی از چهره های ماندگار و مفاخر ایران هستند.
وی، فرزندان شهیدان انصاری و نورانی را از رویش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بهترین وراثت خانواده ها برای فرزندان ادب است و شهیدان انصاری و نورانی از اآن برخوردار بودند.
امام جمعه رشت با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی برای تمام نسل ها الگو هستند، تصریح کرد: شهیدان انصاری و نورانی دلداده خدمت بودند و زمانی که بسترر را برای خدمتگزاری آماده دیدند، آمدند.
آیت الله فلاحتی، شهیدان انصاری و نورانی را مانند شهید بهشتی تشنه خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: تقوا از ویژگی بارز شهیدان انصاری و نورانی بود ضمن اینکه مقید به نماز اول وقت بودند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه شهیدان انصاری و نورانی یک روح در دو بدن بودند، بیان کرد: شهیدان انصاری و نورانی استانداری را پناهگاه همه نیازمندان کرده بودند.
وی، شهیدان انصاری و نورانی را از یادگاران و پیشگامان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شهیدان انصاری و نورانی افتخار نظام اسلامی به ویژه مردم گیلان محسوب می شوند و در این راستا بزرگداشت یاد و خاطره شهدا احیای ارزش ها است.
برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی اسوه، الگو و افتخار مردم این استان هستند.
عبدالله پاکاری از برگزاری یادواره تلویزیونی ۲۵۷ شهید کارمند گیلان با محوریت شهیدان انصاری و نورانی خبر داد و اظهار کرد: دو ویژه برنامه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در رودسر و لنگرود برگزار شده است.
حمیده دانش کاظمی همسر شهید علی انصاری استاندار اسبق گیلان نیز در دیدار مذکور به شفاعت شهدا در قیامت اشاره کرد و افزود: قبل از شهادت شهید انصاری، قول شفاعت را از ایشان گرفتم.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد