صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






خبرنگاران گیلانی برای پوشش بهتر اخبار دهه مبارک فجر ساماندهی می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: طبق مصوبه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، ساماندهی تمام خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر استان به این اداره کل واگذار شد. علی اسماعیل‌پور با اشاره به ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان، […]

کد خبر : 4363 | 1:36 ب.ظ | ۱۳ مهر , ۱۳۹۲

اسماعیل پور11

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: طبق مصوبه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان، ساماندهی تمام خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر استان به این اداره کل واگذار شد.

علی اسماعیل‌پور با اشاره به ساماندهی خبرنگاران برای پوشش اخبار دهه فجر اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گیلان، اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان، مسئول ساماندهی خبرنگاران و صدور کارت دهه فجر شد.

وی افزود: با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب و استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای ساماندهی و نظم‌دهی به خبرنگاران در ایام دهه فجر سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبرنگاران استان می‌توانند برای دریافت کارت دهه فجر به اداره کل ارشاد گیلان مراجعه کنند.

این مسئول، ادامه داد: خبرنگاران مورد نظر رسانه‌ در سطح شهرستان رشت و دیگر شهرستان‌ها به منظور تهیه خبر و گزارش مراسم روز 22 بهمن با ذکر مشخصات کامل «نام و نام خانوادگی» نام پدر، کد ملی و شماره تماس خود را برای صدور کارت ویژه دهه فجر و حضور در جایگاه تا تاریخ 30 مهر جاری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی شوند.

وی تصریح کرد: ستاد گرامیداشت دهه فجر گیلان در نظر دارد با ساماندهی و برنامه‌ریزی مناسب خبرنگاران درباره پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های ویژه‌ ایام‌الله دهه فجر و کمیته‌های این ستاد اقدام کند.

اسماعیل‌پور از رسانه‌های مختلف گیلان خواست تا یکی از خبرنگاران آن رسانه که وظیفه تنظیم، ارسال خبر، گزارش و… را دارد با قید مشخصات مذکور تا تاریخ 30 مهر با اداره کل ارشاد استان معرفی کنند.

خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های مجاز و مورد تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان می‌توانند برای دریافت کارت ویژه دهه فجر تا تاریخ مذکور به این اداره کل مراجعه کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد