صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






امام حلقه ارتباط میان انسان و خداست

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه معرفت نسبت به امام موجب سعادت انسان می‌شود، گفت: امام حلقه ارتباط میان انسان و خداست و اگر انسان‌ها نسبت به امام معرفت پیدا کنند مشکلات بشر برطرف می‌شود. آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان «رشت» با اشاره به مشکل کم آبی در […]

کد خبر : 43673 | 4:21 ب.ظ | ۱ مرداد , ۱۴۰۰

آیت‌الله «فلاحتی» با بیان اینکه معرفت نسبت به امام موجب سعادت انسان می‌شود، گفت: امام حلقه ارتباط میان انسان و خداست و اگر انسان‌ها نسبت به امام معرفت پیدا کنند مشکلات بشر برطرف می‌شود.

آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان «رشت» با اشاره به مشکل کم آبی در استان خوزستان، اظهار داشت: مردم خوزستان در کنار آب زندگی می‌کنند و مدت ۵۰ سال است که آب ندارند و متأسفانه در سال‌های گذشته به این استان کم توجهی شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خوزستان را پاره تن ایران خواند و تصریح کرد: آب رسانی با تانکر به مردم خوزستان غیر قابل قبول است و تازه مسئولان بسیج شدند تا به مردم این استان آب رسانی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سوءاستفاده از مشکلات مردم هستند، خاطرنشان کرد: کسانی که در برابر دریای خروشان ملت ایران قرار می‌گیرند، عددی نیستند؛ در جریان فتنه ۸۸ که اوج اجتماع کفر بود، شیاطین دنیا جمع شدند و نتوانستند علیه جمهوری اسلامی کاری انجام دهند. یکشنبه هفته آینده مصادف با سوم مرداد، سالروز تصویب قانون نکبت بار کاپیتولاسیون با فشار آمریکا و نمایندگان مجلس ایران است.

امام جمعه رشت با اشاره به وقوع انقلاب اسلامی و از بین رفتن قانون نکبت بار کاپیتولاسیون متذکر شد: ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی عزت از دست داده خود را باز ستاند و امروز صدای «مرگ بر آمریکا» توسط مجلس و ملت ایران بلند است. طبق فرمایش امام دهم، خدا در کره زمین دارای بقعه‌هایی است که دوست دارد انسان‌ها در آن دعا کنند و یکی از آن بقاع کربلاست؛ ضمن اینکه یکی از جا‌هایی که دعا مستجاب می‌شود، نماز جمعه است.

وی با اشاره به اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مرداد سال ۱۳۵۸ توسط آیت الله طالقانی در تهران، اظهار داشت: نماز جمعه اجتماع هفتگی مسلمانان است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه استماع مطالب دینی موجب نورانیت دل می‌شود، تصریح کرد: نماز جمعه در دل دشمنان ایجاد رعب می‌کند؛ ضمن اینکه نماز جمعه محل بندگی جمعی مسلمانان و زمینه ساز حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز عید سعید غدیر، خاطرنشان کرد: غدیر عید ولایت و بزرگترین عید مسلمانان است، لذا باید در شناخت و معرفت نسبت به امام اهتمام داشته باشیم. معرفت نسبت به امام موجب سعادت انسان می‌شود، افزود: امام حلقه ارتباط میان انسان و خداست و اگر انسان‌ها نسبت به امام معرفت پیدا کنند مشکلات بشر برطرف می‌شود./ دفاع‌پرس

انتهای پیام/






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد