صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب حرکت کرده است

حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اهداف بسیار بلند و متعالی حضرت امام خمینی(ره) در راه اندازی نهضت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی، ساقط کردن حاکمیت ضد دین پهلوی؛ همچنین احیا و اجرای ارزش های دینی و انقلابی در جامعه از جمله اهداف امام راحل(ره) بود. وی […]

کد خبر : 43720 | 12:51 ب.ظ | ۹ مرداد , ۱۴۰۰

حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با اشاره به اهداف بسیار بلند و متعالی حضرت امام خمینی(ره) در راه اندازی نهضت انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تشکیل حکومت اسلامی، ساقط کردن حاکمیت ضد دین پهلوی؛ همچنین احیا و اجرای ارزش های دینی و انقلابی در جامعه از جمله اهداف امام راحل(ره) بود.

وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیشبرد اهداف بلند و متعالی انقلاب را ممتاز، ستودنی و مثال‌زدنی دانست و افزود: اگر مناسبت های انقلاب اسلامی همچون دهه فجر، ۲۲ بهمن، ۱۲ فروردین و سایر مناسبت های ملی و انقلابی در جامعه تبیین نشود، اهداف انقلاب به دست فراموشی سپرده خواهد شد.

مدیرکل اوقاف گیلان، دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن را نقطه شروع و اوج پیروزی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول چهار دهه گذشته با زنده نگه داشتن مناسبت های اسلامی و انقلابی، مسیر رسیدن به اهداف نهضت انقلاب را همواره تسهیل و تکمیل کرده است و شاهد افزایش فهم و بصیرت مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و قشر تحصیلکرده و دانشگاهی با تشکیل جلسات و برگزاری مراسم مرتبط با اهداف و مناسبت های انقلابی و ملی هستیم که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مدیریت، هدایت و ساماندهی می شود.

حجت الاسلام علیزاده، یکی از وظایف اصلی و اساسی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ایجاد هماهنگی، همدلی و وفاق بین دستگاه های فرهنگی و انقلابی در مناسبت های انقلاب دانست و عنوان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در همه مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی و انقلابی به عنوان یک دستگاه فرهنگی در کنار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و به ایفای نقش اثرگذار خود در برنامه ریزی و ساماندهی مناسبت های انقلاب پرداخته است؛ البته بدون نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همه این برنامه ریزی ها ابتر می ماند و مناسبت های انقلابی و ملی کمرنگ و فراموش می شد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته در ایام الله و مناسبت های انقلابی به معنای حقیقی کلمه به ایفای نقش بپردازد، گفت: این نهاد انقلابی مناسبت های انقلاب را در بین مردم انقلابی و ولایی ایران زنده و پویا نگه داشته است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، اگر شورای هماهنگی نبود، در راه اندازی و ساماندهی مراسم و مناسبت های مختلف دچار ناسازگاری و اشکال می شدیم لذا این قضاوت رهبری گواهی بر نقش ممتاز و برجسته شورای هماهنگی است.

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نهادینه شدن مناسبت های ملی و مذهبی و انقلابی که در طول ۴۳ سال گذشته به وجود آمده، عنوان کرد: بی تردید نهادینه شدن ایام الله انقلاب اسلامی به تلاش انقلابی مجموعه شورای هماهنگی وابسته است و همه مردم و مسئولان نسبت به این نقش واقف هستند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی کشور بدون وجود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بدون متولی، بی معنا و پراکنده خواهد بود، اضافه کرد: این شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی کشور و نظام را به درستی زنده کرده و با شیوه و نگاه و اداره انقلابی آن را برگزار می کند.

وی آیت الله جنتی را شخصیتی ممتاز و انقلابی دانست و افزود: آیت الله جنتی حقیقتا یادآور شخصیت های اصیل و انقلابی دوران مبارک پیامبر اعظم(ص) و امیرالمومنین علی(ع) در دفاع از مکتب نبوی و علوی است؛ هماگونه که عمارها در دفاع از نبوت و امامت بصیرت افزایی می کردند، آیت الله جنتی نیز یکی از ارکان مثال‌زدنی نظام در مسیر حراست از اصل انقلاب اسلامی و دفاع از رهبری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است.

مدیرکل اوقاف گیلان از آیت الله جنتی به عنوان عمار انقلاب یاد کرد و ادامه داد: نظام اسلامی هر کجا به وجود و حضور عمارهای انقلاب نیاز داشته، این مرد بزرگ همچون کوهی راسخ و محکم میدان دار بوده و با تمام وجود از انقلاب و ولایت دفاع کرده است لذا شاهد تلاش دنیای استکبار و جریان فتنه و ضد انقلاب ها برای تخریب این شخصیت بزرگ هستیم.

وی بیانات امام و رهبری درباره آیت الله جنتی را مبین عظمت و اثرگذاری این شخصیت انقلابی دانست و ادامه داد: امروز دشمنان داخلی و خارجی نظام شخصیت های انقلابی همچون آیت الله جنتی را یک مانع بزرگ برای رسیدن به اهداف شوم خود در ضربه‌زدن به اصل انقلاب و ولایت فقیه و نفوذ در بدنه نظام اسلامی می دانند لذا نمی توانند ایشان را تحمل کنند و به وسیله تبلیغات گوناگون و فشارهای مختلف سعی در بد جلوه دادن این شخصیت ممتاز و کم نظیر در اذهان مردم دارند که تاکنون موفقیتی حاصل نکرده اند.

این مسئول فرهنگی، وجود آیت الله جنتی در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یک وزنه برای این نهاد در اثربخشی بیش از پیش برنامه ها دانست و گفت: محوریت آیت الله جنتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی موجبات امیدواری جبهه انقلاب را فراهم کرده است، زیرا ایشان حقیقتا یکی از چهره های موثر در پیشبرد اهداف انقلاب بوده و نقش ارزشمندی در تحقق وظایف ذاتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دارد.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه نقش آفرینی آیت الله جنتی در راهبری مجموعه شورای هماهنگی برای جبهه انقلاب اطمینان بخش است، اظهار کرد: مدیران استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز با نگاه انقلابی این شخصیت انقلابی منصوب شده و منویان ایشان در مسیر تحقق اهداف متعالی نظام اسلامی را پیاده سازی می کنند.

وی با اشاره به درخشش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در انجام وظایف و برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با ایجاد یک هم افزایی بین دستگاه های فرهنگی و انقلابی و دعوت از سخنرانان انقلابی، خوشنام و مطرح کشوری در مناسبت های مختلف که مورد عنایت نظام و اعتماد مردم هستند، در مسیر بصیرت افزایی و دفاع از مکتب اسلام و منویات امامین انقلاب حرکت کرده است.

مدیرکل اوقاف گیلان، بصیرت افزایی در جریان حوادث و رخدادهای انقلاب را مشخصه اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان دانست و متذکر شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره در بزنگاه های انقلاب همچون ۹ دی وارد میدان دفاع از نظام اسلامی شده و حضور شایسته و بایسته در ایام الله انقلاب داشته و اجازه نداده مناسبت های انقلابی بی روح گردد و در اذهان مردم به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه مردم گیلان همواره با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در صحنه حضور دارند، عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین اشجری یک روحانی انقلابی، شجاع، متدین و ولایی است که در همه صحنه های انقلاب حاضر بوده و عملکرد خوب و مثبت وی در برگزاری مناسبت های انقلاب زبانزد خاص و عام است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد