صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهاد مورد اعتماد مردم است

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برای برگزاری برنامه های بسیار خوب و باشکوه در مناسبت های انقلابی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره نقش اساسی و محوری خود را به خوبی در ویژه برنامه های ملی و استانی ایفا کرده است. وی […]

کد خبر : 43757 | 12:14 ب.ظ | ۱۰ مرداد , ۱۴۰۰

حجت الاسلام والمسلمین ولی عادلی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گیلان با اشاره به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برای برگزاری برنامه های بسیار خوب و باشکوه در مناسبت های انقلابی، اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همواره نقش اساسی و محوری خود را به خوبی در ویژه برنامه های ملی و استانی ایفا کرده است.

وی بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی و برپایی راهپیمایی ها را نیازمند یک انسجام و هماهنگی دانست و گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت های مهم همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، ۱۳ آبان و سایر ایام الله انقلاب اسلامی زحمات فراوانی کشیده و خوش درخشیده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، مناسبت های انقلاب اسلامی و در راس آن راهپیمایی ۲۲ بهمن را شناسنامه نظام دانست و تصریح کرد: با احیای ایام الله و مناسبت های انقلابی، ارزش ها و آرمان های انقلاب زنده می ماند و قطعا حضور آحاد مردم در مناسبت های انقلابی مهر تاییدی بر ادامه مسیر نورانی انقلاب شکوهمند ایران است.

حجت الاسلام عادلی، حضور حداکثری مردم در صحنه های انقلاب را یک دژ مستحکم در برابر دشمنان و مشتی کوبنده بر دهان یاوه گویان دانست و متذکر شد: حضور پررنگ، حداکثری و همه جانبه مردم در راهپیمایی ها و مناسبت های مختلف انقلابی بیمه کننده انقلاب اسلامی است لذا نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این عرصه بسیار کلیدی، پررنگ و اثرگذار است.

وی با اشاره به زمینه سازی و آمادگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان همگام با کشور در مناسبت های انقلاب، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان قبل از فرا رسیدن هر مناسبتی، از مدیران و مسئولان استانی برای شرکت در جلسات دعوت به عمل می آورد و هماهنگی های لازم جهت برپایی موثر و باشکوه مراسم و برنامه ها را با استفاده از ظرفیت دستگاه ها انجام می دهد لذا شاهد یک تقسیم کار خوب بین نهادها و دستگاه ها هستیم.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان با بیان اینکه حجت الاسلام اشجری از شخصیت های موفق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان هاست، عنوان کرد: نظارت، همراهی و هدایت آیت الله فلاحتی به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان و هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ایشان جهت استفاده از ظرفیت مدیران رده بالای استان نیز موجب شده شاهد یک درخشش خاص در برنامه های مناسبتی انقلاب باشیم.

حجت الاسلام عادلی، مهمترین خروجی اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ها و مناسبت های اسلامی و انقلابی دانست و گفت: این حضور باشکوه و پررنگ علاوه بر اینکه بیانگر انقلابی بودن و ولایی بودن مردم گیلان است، از یک مدیریت صحیح و هماهنگی منسجم در میان دستگاه های فرهنگی، شخصیت های حقیقی، حقوقی و مردمی، افراد شاخص و اثرگذار و چهره های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حکایت دارد.

وی آیت الله جنتی را یک چهره محبوب، درخشان و انقلابی دانست و عنوان کرد: انقلابی بودن و ولایی بودن آیت الله جنتی موجب شده همواره در کنار امامین انقلاب باشد و از ذخائر نظام اسلامی محسوب شود. در واقع وجود آیت الله جنتی چه در جایگاه شورای نگهبان و چه در راس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وزنه انقلاب اسلامی بوده و باعث تقویت نظام می شود.

حجت الاسلام عادلی، اعتماد آحاد ملت به آیت الله جنتی را سرمایه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و بیان کرد: شناخت مردم نسبت به این چهره انقلابی و ولایی و اعتماد و اطمینان آنان از همراهی و هماهنگی ایشان با منویات و دیدگاه های رهبر معظم انقلاب موجب شده در همه مناسبت های انقلاب اسلامی شاهد همراهی ملت با مسیری باشیم که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آن را ترسیم کرده است.

وی ولایت فقیه را تکیه گاه اول انقلاب و ستون همیشه برافراشته نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه دژ شکست ناپذیر نظام بوده و آیت الله جنتی از جمله کسانی است که مردم به ولایت پذیری و همراهی ایشان با ولایت ایمان و باور دارند و لذا در جریان مناسبت های انقلاب با خیال راحت و اطمینان خاطر نقش آفرینی می کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گیلان، با اشاره به درخشش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جریان رزماش مواسات و ایران همدل نیز، یادآور شد: با هدایت های نماینده ولی فقیه در استان و نقش آفرینی همه مدیران و شخصیت های فرهنگی و اجتماعی و خیرین در مواسات و همدلی ایام کرونا نیز در کشور نمونه بودیم.

وی عضویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در قرارگاه رزمایش مواسات را بسیار مثمرثمر دانست و خاطرشان کرد: همانگونه که مردم گیلان در جریان فتنه ۸۸ احساس تکلیف کردند و یک روز زودتر از مردم ایران برای مقابله با فتنه گران به میدان آمدند، با نقش آفرینی مهم و برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۹۸ نیز شاهد درخشش گیلانی ها زیر بارش برف سنگین بودیم که کیلومترها با پای پیاده آمدند و خود را به میدان شهدای ذهاب رشت رساندند تا به ندای ولی فقیه لبیک بگویند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد