صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه فجر گیلان + گزارش تصویری

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس استان خبر داد و گفت: جشن انقلاب اسلامی در سه هزار مدرسه گیلان برگزار می‌شود. ایوب نجف‌زاده، 14 مهرماه در نخستین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر گیلان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقدام […]

کد خبر : 4378 | 12:58 ب.ظ | ۱۵ مهر , ۱۳۹۲

SONY DSC

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس استان خبر داد و گفت: جشن انقلاب اسلامی در سه هزار مدرسه گیلان برگزار می‌شود.

ایوب نجف‌زاده، 14 مهرماه در نخستین جلسه کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد دهه فجر گیلان با تاکید بر برگزاری باشکوه برنامه‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقدام زودهنگام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان سبب شده مراسم‌های دهه فجر انقلاب اسلامی پر رنگ‌تر برگزار شود.

وی به تشکیل ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: جشن انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال در سه هزار مدرسه استان برگزار می‌شود.

نجف‌زاده با بیان اینکه بیش از 150 برنامه سال گذشته در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، خاطرنشان کرد: سال 91 به برکت سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی تعداد 34 عنوان برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس استان برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری 110 عنوان برنامه در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در استان خبر داد و بیان کرد: راویان انقلاب اسلامی برای دانش‌آموزان در مدارس روایت‌گری می‌کنند.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب در 12 بهمن همزمان با ورود امام (ره) به کشور در سال 57 را از برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد و گفت: پنجم تا 11 بهمن ماه سال جاری مراسم هفته استقبال به منظور ایجاد آمادگی فکری، روحی و عملی بین کارکنان آموزش و پرورش، اولیا و دانش‌آموزان در مدارس استان برگزار می‌شود.

نجف‌زاده با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در گیلان، تصریح کرد: نمایشگاه کتاب و عکس انقلاب اسلامی در مدارس استان دایر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به اجرای نمایش در سالن مدارس و کتابخانه‌های سیار در مناطق محروم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان اشاره کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان ایستگاه‌های صلواتی و فرهنگی را در راهپیمایی 22 بهمن برپا می‌کنند.

وی برگزاری مسابقه‌های هنری، هنرهای دستی، خوشنویسی، نقاشی، طراحی و نمایشی را از جمله برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس گیلان برشمرد و اظهار داشت: همایش بزرگ «معلم و فرهنگ‌سازی» همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.

نجف‌زاده برگزاری مسابقه‌های مقاله‌نویسی ویژه مربیان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی توسط آموزش و پرورش گیلان دانست و تصریح کرد: مقاله‌های مذکور با عنوان زمینه‌های تداوم انقلاب، عوامل آشنایی بیشتر جوانان با روحیه و اندیشه‌های امام (ره)، روش‌های مشارکت جوانان در برنامه‌های دهه فجر و … ارائه می‌شود.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد