صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رئیس جمهور جدید به دنبال ایجاد وحدت و وفاق ملی باشد

امام جمعه رشت، از رئیس جمهور منتخب خواست براساس شعارهای انتخاباتی مردم را از اولویت خود قرار دهد و به دنبال ایجاد وفاق و همدلی و وحدت در جامعه باشد. آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، ۱۵ مرداد در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به […]

کد خبر : 43797 | 9:51 ق.ظ | ۱۶ مرداد , ۱۴۰۰

امام جمعه رشت، از رئیس جمهور منتخب خواست براساس شعارهای انتخاباتی مردم را از اولویت خود قرار دهد و به دنبال ایجاد وفاق و همدلی و وحدت در جامعه باشد.

آیت الله رسول فلاحتی، امام جمعه رشت امروز، ۱۵ مرداد در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم، اظهار کرد: جابجایی قدرت در جمهوری اسلامی ایران همراه با آرامش و اخلاق و بدون تنش است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حضور مردم در انتخابات با وجود فضای مسموم ایجاد شده توسط دشمنان جهت تحریم انتخابات قدردانی کردند، افزود: دولت جدید طبق فرمایش رهبر انقلاب هرچه سریع تر تسبت به تشکیل کابینه و معرفی وزرا اقدام کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، از رئیس جمهور منتخب خواست براساس شعارهای انتخاباتی مردم را اولویت خود قرار دهد و به دنبال ایجاد وفاق و همدلی و وحدت در جامعه باشد و از گروه بندی ها و جناح بازی های سیاسی پرهیز کند و گفت: لازمه مردمی بودن تلاش شبانه روزی و جهادی در راستای غلبه بر کمبودهاست.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه دولت آقای رئیسی به مشکلات استان گیلان توجه کند، ادامه داد: در سفر آقای رئیسی به گیلان اولویت های این استان را بیان کردیم و از نمایندگان گیلان در مجلس نیز می خواهم مشکلات استان را برای دولت تشریح کنند.

وی خواستار تعیین استاندار ویژه برای این استان توسط رئیس جمهور شد و بیان کرد: گیلان از حیث وجود صنایع، واحدهای تولیدی، مسائل زیست محیطی و آب و فاضلاب حقیقتاً استانی عقب مانده است و فقر مردم زیر سرسبزی پنهان شده است.

آیت الله فلاحتی، همچنین به برگزاری مراسم تحلیف اعضای شوراها در روز گذشته اشاره و اظهار کرد: از شورای شهر رشت انتظار داریم فکری برای پسماند، آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود و همچنین تالاب انزلی کنند.

وی بر آبادانی و ساماندهی شهر رشت تاکید کرد و یادآور شد: شوراها دنبال زدوبندهای سیاسی نباشند و شهر را معطل تعیین شهردار نکنند؛ همچنین اعضای شوراها شهردارانی انتخاب کنند که دارای دستان و چشمان پاک و همچنین کاربلد باشند.

امام جمعه رشت خواستار گزارش مردم نسبت به وجود دست های ناپاک در شهرداری ها به مراکز نظارتی شد و افزود: از دستگاه قضا می خواهیم هر جا دستان ناپاک در سازمان های مختلف را مشاهده کردند با آن برخورد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، با اشاره به ۱۷ مرداد، روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در سال ۱۳۷۷ در افغانستان، بیان کرد: روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران پر تلاش تبریک می گویم.

وی به حمله پهپادی به یک کشتی تجاری در جنوب دریای عمان اشاره کرد و افزود: برخی کشورها بدون اینکه دلیلی داشته باشند، ناجوانمردانه این حمله را متوجه ایران می کنند، اما مردم ایران فرزندان امام خمینی(ره) هستند و هر کدام یک سردار سلیمانی محسوب می شوند و هرگز از تهدیدات نمی ترسند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: اگر دولت جعلی صهیونیستی بخواهد حرکت غیر هوشمندانه ای انجام دهد، بداند موجبات ویرانی این رژیم در منطقه را فراهم خواهد کرد، زیرا دشمنان، مردم ایران را در هشت سال دفاع مقدس آزمودند و این ملت روز به روز آب دیده تر شده است.

وی به فرارسیدن دهه امر به معروف و نهی از منکر همزمان با آغاز ماه محرم در سه شنبه هفته آینده اشاره کرد و یادآور شد: امسال محرم تمام شهرها و روستاها را سیاه پوش کنید، زیرا عزت مسلمانان و شیعیان در سایه عزاداری امام حسین(ع) است؛ البته مساجد را با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی باز نگه دارید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد