صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






الگوی مدیریتی شهیدان رجایی و باهنر در جامعه گسترش یابد

حجت الاسلام‌ نقوی گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت با الگوی مدیریتی خود ماندگار شدند و ویژگی‌‌های مدیریتی این شهیدان باید در جامعه گسترش یابد‌. همزمان با نخستین روز از هفته دولت دیدار تعدادی از مسئولین ادارات و نهادها با امام جمعه شهرستان، گلباران مزار شهدای گمنام و دیدار از خانواده‌های معظم […]

کد خبر : 43877 | 5:40 ب.ظ | ۲ شهریور , ۱۴۰۰

حجت الاسلام‌ نقوی گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت با الگوی مدیریتی خود ماندگار شدند و ویژگی‌‌های مدیریتی این شهیدان باید در جامعه گسترش یابد‌.

همزمان با نخستین روز از هفته دولت دیدار تعدادی از مسئولین ادارات و نهادها با امام جمعه شهرستان، گلباران مزار شهدای گمنام و دیدار از خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان لنگرود انجام شد.

حجت الاسلام « مهدی نقوی » ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر در دوران کوتاه مسئولیت با الگوی مدیریتی خود ماندگار شدند و ویژگی های مدیریتی این شهیدان باید در جامعه گسترش یابد‌.

 امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری راجع به هفته دولت، افزود :” نظام های مختلف در دنیا الگوهای مدیریتی خود را معرفی کردند اما نظام اسلامی الگوی مدیریتی خود را در قالب چهره هایی مثل شهیدان رجایی و باهنر معرفی کرد”.

حجت الاسلام نقوی با بیان اینکه در منابع روایی و اصول کافی اولین باب، باب عقل و جهل است و علم با جهل قابل جمع است اما عقل با جهل قابل جمع نیست، تصریح کرد: امام راحل راجع به شهید رجایی فرمود:” عقل شهید رجایی از علمش بیشتر است” و ما باید تلاش کنیم بیش از علم، قوه عقل را بکار گیریم و در پیشبرد اهداف و مدیریت استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مواردی که بیش از اندازه به آن مبتلا هستیم، مدرک گرایی‌هاست که یک آفت بزرگ است، خاطرنشان کرد: زندگینامه شهیدان رجایی و باهنر مطالعه شود و این شهیدان به عنوان الگو هستند و باید الگوها را شناخت.

حجت الاسلام نقوی با اشاره به تفاوت مدیریت دینی با مدیریت غیر دینی، اذعان کرد: فرعون‌ها، معاویه‌ها و یزیدها مردم را برای رسیدن به منافع خود می‌خواهند و تلاش می کنند مردم در بی خبری و بی اطلاعی باشند اما در نظام اسلامی، خود را برای مردم می خواهند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر سال های سختی هم برای مردم هم مسئولان گذشت و شرایط بیماری شرایط سهل و آسانی نبود، خاطرنشان کرد: ما باید این هنر را داشته باشیم که مردم را با خود همراه کنیم و شرایط سخت جز با همراهی مردم امکان پذیر نیست. حضور در جمع مردم خیلی اثر گذار بوده و مردمی بودن مسئولان بسیار مهم است./ شبستان

.

پایان پیام/






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد