صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در گیلان

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر که چهارشنبه سوم شهریورماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌ الهی و روحیه انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است. وی با بیان […]

کد خبر : 43883 | 1:21 ب.ظ | ۳ شهریور , ۱۴۰۰

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در نشست بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر که چهارشنبه سوم شهریورماه در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه‌ الهی و روحیه انقلابی شهیدان رجایی و باهنر است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر، نمود عینی و واقعی کارگزاران نظام علوی و اسلامی هستند، اظهار کرد: حوادث تروریستی سال ۱۳۶۰ و به شهادت رساندن یاران وفادار مردم مسلمان ایران، لکه ننگینی در کارنامه منافقان خودفروخته و سند خیانت آنان علیه ملت خویش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه یاد و خاطره خدمتگزاران راستین انقلاب اسلامی از خاطر و اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد، تصریح کرد: تبیین اندیشه و معرفی شخصیت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک الگو به نسل جوان ضرورتی انکارناپذیر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت هوشیاری مدیران ارشد و نهادهای نظارتی در انتصابات دولتی، بیان کرد: باید همواره مراقب نفوذ خائنانی همچون کشمیری‌ها بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی از دسیسه‌ها و فتنه‌های احتمالی آتی مصون بماند.

وی با بیان اینکه امام امت و ملت شهیدپرور ایران در فراق علما و شهیدان مظلوم در سال‌های ابتدایی پس از پیروزی انقلاب اسلامی خون گریستند، تاکید کرد: انفجار دفتر نخست‌وزیری دو ماه پس از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۱۳۶۰ و به شهادت رسیدن یاران معتمد انقلاب اسلامی نقطه عطفی بود که موجب حفظ وحدت و انسجام بیشتر مردم مسلمان ایران شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه ترور و به شهادت رساندن فرزندان غیور و نخبه میهن اسلامی، نقاب از چهره کریه منافقان انداخت، گفت: منافقان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با روی آوردن به اقدامات شیطانی همچون ترور و خون‌ریزی به دستان ناپاک خویش محو و نابود شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی به‌منظور تبیین شخصیت والا و انقلابی شهدای هشتم شهریور، گفت: استفاده از فضای تبلیغات شهری با بهره‌گیری از بیلبوردها، استندها و تلویزیون شهری در دستور کار شهرداران سراسر استان قرار گیرد.

وی با اشاره به تصویب ۳۷ ویژه برنامه و فعالیت به منظور بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص استان ناشی از شیوع بیماری کرونا کلیه برنامه‌ها و مراسم سلامت‌محور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری از برگزاری مراسم استانی بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ملی در مصلی امام خمینی(ره) شهر رشت خبر داد و افزود: این مراسم ساعت ۲۱:۴۵ روز یک‌شنبه ۷ شهریور با جمعیت محدود و رعایت کامل توصیه‌های بهداشتی همراه با پخش زنده از سیمای مرکز گیلان شبکه باران برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد