صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دفاع مقدس عزت هویت ملی و اسلامی را به ملت ایران برگرداند

نماینده ولی فقیه در گیلان امید جبهه مقاومت به آینده را از دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس عزت هویت ملی و اسلامی را به ملت ایران برگرداند. دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم گلباران مزار شهدای تازه آباد رشت با گرامی داشت […]

کد خبر : 44073 | 8:43 ب.ظ | ۱ مهر , ۱۴۰۰

نماینده ولی فقیه در گیلان امید جبهه مقاومت به آینده را از دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: دفاع مقدس عزت هویت ملی و اسلامی را به ملت ایران برگرداند.

دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در مراسم گلباران مزار شهدای تازه آباد رشت با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس هویت ملت ایران را در عرصه داخلی و بین المللی برگرداند.

وی به ذلت مردم ایران در حکومت ۵۷ ساله رژیم پهلوی اشاره کرد و افزود: تعداد ۶۰ هزار مستشار آمریکایی در رژیم گذشته در ایران بودند و جایگاه ما در جامعه جهانی نازل و پایین بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برگرداندن هویت و جایگاه پر عظمت ملت ایران یکی از دستاوردهای دفاع مقدس است، تصریح کرد: اکنون نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۵ هزار کیلومتر آب های بین المللی را طی می کند و این عزت است.

آیت الله فلاحتی به فرار برخی افراد خودباخته یا فریب خورده از کشور اشاره کرد و گفت: کسی که امروز جامعه نورانی ایران که به خون شهدا معطر است، را رها می کند خودفروخته و خودباخته است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس هویت ملی، اسلامی و عزت را به ملت ایران برگرداند، بیان کرد: امید جبهه مقاومت به آینده از دستاوردهای بین المللی دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، به ذلت کشانده شدن آمریکایی ها در منطقه را از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: خون شهیدان به ثمر رسیده و آمریکایی ها ذلیلانه از غرب آسیا اخراج شدند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بازیافت هویت ملی و اسلامی ملت ایران و امید برای جبهه مقاومت از دستاوردهای دفاع مقدس است، اظهار کرد: حضور آگاهانه، مدافعانه و همه جانبه مردم در عرصه های انقلاب از راهکارهای حفظ دستاوردهای عظیم دفاع مقدس است.

وی، حضور همه جانبه ملت در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی را دستاورد خون شهیدان ذکر کرد و یادآور شد: دفاع از آرمان شهیدان و ارزش های انقلاب دشمن را به نابودی می کشاند.

.

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد