صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






صهیونیسم تا ابد غده سرطانی جهان اسلام است

معاون شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: صهیونیسم‌ تا ابد غده سرطانی جهان اسلام است. حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در مراسم یادبود 700 شهید شهرستان رودسر با بیان اینکه شهادت و ایثارگری مسئله بزرگی است، اظهار کرد: معتقدم شهدا خدایی شدند. وی، به انس و ارتباط با قرآن به عنوان یکی از راه‌هایی که می‌توان […]

کد خبر : 4411 | 10:48 ق.ظ | ۱۶ مهر , ۱۳۹۲

صهیونیسم11

معاون شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: صهیونیسم‌ تا ابد غده سرطانی جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در مراسم یادبود 700 شهید شهرستان رودسر با بیان اینکه شهادت و ایثارگری مسئله بزرگی است، اظهار کرد: معتقدم شهدا خدایی شدند.

وی، به انس و ارتباط با قرآن به عنوان یکی از راه‌هایی که می‌توان به آرمان‌های شهدا نزدیک شد اشاره کرد و افزود: آنچه شهدا را خدایی و لایق دیدار حضرت حق کرد، عمل صالح بود.

به گفته این مسئول، برای انجام عمل صالح باید نخست شیطان درون را از بین برد تا راه صراط را پیدا کرد.

وی، با اشاره به اینکه همه ما در محضر شهدا هستیم، تصریح کرد: بیشتر شهدا در وصیتنامه‌های خود به برپا داشتن نماز و حمایت از ولی فقیه تأکید داشتند.

معاون شورای سیاستگزاری ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: ما طرفدار خط ناب ولایت فقیه و مکتبی که تا ابد صهیونیسم‌‌ها را غده سرطانی جهان اسلام می‌داند، هستیم.

وی، با تصریح بر اینکه امروز شهدا و خانواده‌های آنها تاج سر ما هستند، افزود: ما در مسیر و خط اسلامی که تا قیامت حامی پرچم محرومان و مستضعفان عالم است، هستیم.

ابراهیمی، با اشاره به اینکه هر چه داریم از برکت خون شهدا است، متذکر شد: خون پاک شهدا راه کربلا را باز و رفتن به زیارت امام حسین(ع) را برای همه ما هموار کرد.

وی به مشکلات مختلف داخل کشور در بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: با تمام مشکلات، امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب، در تمام عرصه‌ها به موفقیت‌هایی دست یافته است و نام آن در دنیا با عزت یاد می‌شود.

این مسئول یادآور شد: دشمنان به خوبی می‌دانند که مردم ایران با پیروی از خط ولایت فقیه آمادگی مقابله با هر گونه تهاجم و حمله را دارند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد