صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حذف شعار مرگ بر آمریکا کمک به جنایات ضدبشری این کشور است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست، گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا کمک به جنایات ضد بشری آمریکا علیه ملت ایران و دنیا است. جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به برخی اظهارات درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: مرگ بر آمریکا و […]

کد خبر : 4418 | 8:18 ق.ظ | ۱۸ مهر , ۱۳۹۲

کوچکی نژاد12

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا حذف شدنی نیست، گفت: حذف شعار مرگ بر آمریکا کمک به جنایات ضد بشری آمریکا علیه ملت ایران و دنیا است.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به برخی اظهارات درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم شعار اعتقادی ملت ایران است.

*مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم شعار ملی و اعتقادی است 

وی افزود: مردم به این باور رسیده‌اند که تمام مشکلات موجود در راستای سازندگی کشور و دیگر موانع از آمریکا و صهیونیسم سرچشمه می‌گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: با تأکید بر اینکه مرگ بر آمریکا شعار ملی و اعتقادی است، تصریح کرد: اگر قرار باشد روزی ملت ایران شعار مرگ بر آمریکا را حذف کند باید روزی برسد که آمریکا رسماً به جنایت‌های خود اعتراف کند و تعهد دهد آنها را تکرار نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه شعار مرگ بر آمریکا با توجه به جنایات این کشور حذف شدنی نیست، تصریح کرد: اگر شعار مرگ بر آمریکا حذف شود کمک به دشمنان نظام و کمک به جنایات آمریکا علیه ملت ایران و دنیا است که هرگز از یادها نمی‌رود.

*دست دراز کردن به طرف آمریکا اشتباه سختی است

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حذف شعار مرگ بر آمریکا این کشور را به اقدام‌های ضد بشری در دنیا تشویق می‌کند.

وی متذکر شد: کسانی که به طرف آمریکا دست دراز کرده‌اند به سختی در اشتباه هستند.

*شعار مرگ بر آمریکا قوی‌تر شود/دولت بدون دخالت دیگران کار کند

وی، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا باید قوی‌تر شود تا آنها تصور نکنند با یک مذاکره و چراغ سبز نشان دادن، ملت ایران تمام گذشته‌هایش را از یاد می‌برد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر قرار است ارتباطات دو ملت برقرار شود باید آمریکا بپذیرد که اشتباه کرده و مرتکب جنایات زیادی شده است.

وی درباره استقلال کاری دولت روحانی تصریح کرد: دولت روحانی باید در امور اجرایی کشور به صورت مستقل عمل کند و هرگونه دخالت در این زمینه موجب بروز مشکلات در کشور می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد