صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران عاجز است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در دریای عمان، گفت: امروز آمریکا در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران عاجز است. جواد کریمی قدوسی عصر یکشنبه در همایش بصیرتی سیاسی انقلاب اسلامی، رستاخیز استکبارستیزی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) قبل از […]

کد خبر : 44505 | 8:44 ق.ظ | ۲۴ آبان , ۱۴۰۰

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در دریای عمان، گفت: امروز آمریکا در برابر قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران عاجز است.

جواد کریمی قدوسی عصر یکشنبه در همایش بصیرتی سیاسی انقلاب اسلامی، رستاخیز استکبارستیزی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه امام خمینی (ره) قبل از سال ۴۲ مبارزه با استکبار را آغاز کرد، اظهار کرد: منشأ انقلاب اسلامی ایران استکبارستیزی بود زیرا امام خمینی (ره) از همان موقع با جنایت‌های آمریکا آشنایی کامل داشت.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) اسرار انقلاب اسلامی را بعد از انقلاب و در پایان جنگ فاش کرد، افزود: امام فرمودند که مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند که انقلاب مردم ایران، محدود به ایران نمی‌شود بلکه سرآغاز انقلاب جهانی اسلام به پرچم داری حضرت مهدی (عج) است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه مخاطب این سخنان امام خمینی (ره)، مسئولان بودند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در ادامه می‌فرمایند که اگر مسئولان از مسیر انقلاب خارج شوند، خطری بزرگ برای انقلاب به وجود می‌آورند و مرتکب گناه کبیره‌ای خواهند شد که هرگز بخشودنی نیست.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه این سخنان امام راحل خیلی زود تعبیر شد، اضافه کرد: برخی از مسئولان همین نظام در برهه‌هایی از انقلاب، با حضور در کف خیابان مردم را به شورش علیه نظام دعوت کردند، به دنبال تأسیس حزب‌ها و فرقه‌ها رفتند و سرانجام به دنبال سرویس‌های بیگانه رفتند و به آنها متصل شدند و فتنه بزرگ ۸۸ را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه رسالت برخی از دولت‌ها این بود که سنت الهی احیا شده استکبار ستیزی را از ملت ایران بگیرند، گفت: هدف دولت قبلی نیز این بود که آمریکا را به عنوان کدخدا معرفی کند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه مبارزه، جنگ را در بر می‌گیرد و جنگ نیز جزئی از مبارزه هست، تصریح کرد: جنگ تمام شد اما مبارزه تمام نشد، جنگ تمام شد اما مبارزه جمهوری اسلامی با صدام و حزب بعث تمام نشد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با نفوذ، جزئی از این مبارزه هست، بیان کرد: مبارزه با تحریم جزئی از این رسالت مبارزه هست و فرهنگ عمومی ملت ایران، امروز فرهنگ مبارزه است که این فرهنگ قبل انقلاب نبود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز ملت ایران، ملت مجاهد در دنیا شناخته می‌شود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) می‌فرمایند من با اطمینان می گویم که اسلام موانع داخل و خارج از خود را یکی پس از دیگری برطرف می‌کند و سنگرهای جهان را فتح می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه با شعار کار حل نمی‌شود زیرا فتنه‌ها و خطرات در پیش انقلاب است، افزود: به همین دلیل امام خمینی (ره) سپاه پاسداران و در کنار آن جبهه‌های مقاومت را در سراسر دنیا تشکیل داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی که یک زمان تا ناو جنگی خود را از لنگرگاه حرکت می‌داد، حکومت کشور مقصد سقوط می‌کرد امروز ناوهایش در محاصره قایق‌های تندرو سپاه پاسداران عاجز می‌شوند و حرفی برای گفتن ندارند.

کریمی قدوسی با اشاره به اینکه تفکر دولت قبل، بازگشت دوباره آمریکا به این کشور بود، بیان کرد: دولت قبل با تمام توان برای تحقق این رسالت عمل کرد اما موفق نشد.

وی با بیان اینکه امروز خداوند پرچم جهانی اسلام را به دست ملت ایران سپرده است، گفت: دولت امروز با فرهنگ استکبارستیزی به روی کار آمده است و یک دولت استکبارستیز است و با تمام توان و با توجه به ظرفیت‌های داخلی به دنبال حل مشکلات است و اگر روزی هم مذاکره کند با اقتدار مذاکره خواهد کرد زیرا به انقلاب و ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی ایمان دارد./ مهر






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد