صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تهیه مستند مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده در چابکسر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از تهیه مستند مراسم استقبال گیلان از خانواده شهید مهدی سلطانی در منطقه چابکسر خبر داد و بیان کرد: این برنامه مردمی بوده و امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی مردم منطقه استقبال خوبی از خانواده شهید داشته باشیم. به گزارش ایکنا، سرهنگ حسین مصطفی پور، مدیرکل حفظ آثار و […]

کد خبر : 44510 | 5:18 ب.ظ | ۲۴ آبان , ۱۴۰۰

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، از تهیه مستند مراسم استقبال گیلان از خانواده شهید مهدی سلطانی در منطقه چابکسر خبر داد و بیان کرد: این برنامه مردمی بوده و امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی مردم منطقه استقبال خوبی از خانواده شهید داشته باشیم.

به گزارش ایکنا، سرهنگ حسین مصطفی پور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان در نشست هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج و مراسم از خانواده شهید تازه شناسایی شده در شهرستان رودسر، با بیان اینکه طی روزهای آتی توفیق میزبانی از خانواده یک شهید را در منطقه چابکسر داریم، اظهار کرد: هویت شهید «مهدی سلطانی» که در سال ۹۲ به عنوان شهید گمنام در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده شد، از طریق آزمایش ژنتیک و DNA شناسایی شد.

وی شهید سلطانی را متولد سال ۱۳۳۸ در شهرضای اصفهان دانست و افزود: پیکر این شهید والامقام که در سال ۶۵ و در جریان عملیات کربلای۴ در منطقه ام الرصاص به شهادت رسید، به عنوان مفقودالاثر به وطن بازگشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه مادر شهید سلطانی در قید حیات بوده و ۳۵ سال چشم انتظاری اش به پایان رسیده است، گفت: به زودی شهرستان رودسر و منطقه چابکسر میزبان خانواده این شهید بزرگوار خواهد بود.

مصطفی پور، از تهیه مستند مراسم استقبال گیلان از خانواده شهید مهدی سلطانی در منطقه چابکسر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه مردمی بوده و امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی مردم منطقه استقبال خوبی از خانواده شهید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و شهیدپرور گیلان میزبان خوبی برای میهمان شهید خود بودند، عنوان کرد: مردم گیلان همواره قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان هستند.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، با تاکید بر لزوم استقبال شایسته از خانواده شهید سلطانی، بیان کرد: با کمکبنیاد شهید و بسیجناحیه و سپاه شهرستان، برنامه ریزی های لازم صورت بگیرد تا مانند همیشه سنگ تمام بگذاریم.

وی با اشاره به تعویض سنگ مزار شهید گمنام و مزین شدن آن به نام شهید «مهدی سلطانی»، خاطرنشان کرد: سطح شهر نیز برای میزبانی مناسب از خانواده ایشان مزین به تصاویر نورانی شهید شود.

مصطفی پور، از خانواده های شهدا به ویژه مادران و همسران خواست در مراسم استقبال حضور پیدا کنند و یادآور شد: برای تهیه این مستند یک فیلم نامه تهیه خواهد شد تا در اخبار سراسری پخش شود و نشان دهنده قدردانی گیلانی ها از شهدا و خانواده های آنان باشد.

محمدمهدی مظفری، فرماندار شهرستان رودسر نیز، بسیجی بودن را مایه افتخار دانست و اظهار کرد: همه مردم و مسئولان با تمام وجود برای اعتلای جایگاه بسیج تلاش می کنند.

وی رسالت بسیج را کمک رسانی در همه عرصه ها دانست و افزود: با تدبیر امام راحل پایه های ایجاد یک مکتب حزب الهی گذاشته شد و لذا شاهد نقش آفرینی بسیج در هشت سالدفاع مقدس بودیم.

فرماندار رودسر، با بیان اینکه به زودی عطر و بوی شهادت در کوچه ها و خیابان های شهر ما می پیچد، اضافه کرد: فرهنگ شهادت یکی از آثار ماندگار مکتب بسیج است.

مظفری، با اشاره ویژه برنامه های هفته بسیج، گفت: امیدواریم مردم شهرستان در استقبال از خانواده شهید «مهدی سلطانی» افتخارآفرینی کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد