صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حماسه ۹ دی بیعت آگاهانه و مقتدرانه ملت ایران با آرمان های انقلاب اسلامی است

محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که روز پنج شنبه چهارم آذر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: حماسه عاشورایی ملت ایران در نهم دی یقینا نقطه عطفی […]

کد خبر : 44559 | 12:14 ب.ظ | ۵ آذر , ۱۴۰۰

محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در نشست بزرگداشت یوم الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که روز پنج شنبه چهارم آذر در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: حماسه عاشورایی ملت ایران در نهم دی یقینا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی از یوم الله ۸ دی مردم گیلان به عنوان برگ زرین دیگری در دفتر حماسه آفرینی های فرزندان دیار میرزا یاد کرد و افزود: حماسه بزرگ ۸ دی و ۹ دی بیعت مجدد، آگاهانه و مقتدرانه مردم با آرمان های انقلاب اسلامی، امام(ره) و رهبری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان از بصیرت و هوشیاری ملت ایران در خلق حماسه ماندگار ۹ دی تعبیر به نعمت الهی کردند، گفت: بصیرت ملت ایران موجب ناکامی دشمنان داخلی و خارجی شد که درصدد بودند با ایجاد فتنه بین امت و ولایت انشقاق ایجاد کنند.

قاسم نژاد، دشمن شناسی، بصیرت، هوشیاری و حضور به موقع ملت ایران در صحنه های انقلاب را موجب نقش بر آب شدن همه توطئه ها دانست و خاطرنشان کرد: دشمن همواره به دنبال خدشه وارد کردن به نظام اسلامی است، اما هرگز به هدف خود نمی رسد.

وی با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد حماسه ۹ دی، عنوان کرد: سخنرانان، ائمه جمعه، وعاظ، اساتید حوزه و دانشگاه و همه کسانی که دل در گرو انقلاب و ولایت دارند، از بسترهای موجود برای تبیین دستاوردهای حماسه ۹ دی و ضرورت حفظ بصیرت و شناخت فتنه های دشمن استفاده کنند.

معاون استاندار گیلان، با بیان اینکه در طول ۴۳ سال گذشته با فتنه های مختلف دشمن در جای جای کشور مواجه بودیم، متذکر شد: باید از این فتنه ها برای دشمن شناسی درس بگیریم تا بتوانیم اقدامات بعدی دشمنان را به موقع خنثی کنیم، زیرا دشمنان از هر چالشی برای توطئه چینی و فتنه انگیزی علیه انقلاب استفاده می کنند.

وی از ابلاغ مصوبات نشست بزرگداشت یوم الله ۹ دی به فرمانداران و بخشداران در اولین فرصت خبر داد و اضافه کرد: زمینه سازی های لازم جهت بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سطح استان فراهم شده و از ظرفیت دستگاه ها و شهرداری ها برای تبلیغات محیطی و فضاسازی های عمومی بهره خواهیم گرفت.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد