صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۸ دی، یادآور پیشتازی مردم گیلان در ولایتمداری و بصیرت است

استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان با تصریح اینکه نظام تعلیم و تربیت، باید روزآمد و پاسخگوی نیاز جامعه باشد؛ گفت: به‌منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، برای تربیت جوانان آینده‌ساز  بایستی اهتمام لازم صورت گیرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش […]

کد خبر : 44791 | 3:08 ب.ظ | ۸ دی , ۱۴۰۰

استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان با تصریح اینکه نظام تعلیم و تربیت، باید روزآمد و پاسخگوی نیاز جامعه باشد؛ گفت: به‌منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، برای تربیت جوانان آینده‌ساز  بایستی اهتمام لازم صورت گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی عصر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و نیز روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مردم آگاه گیلان را که در هشتم دی ماه یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور در صحنه نمایش ولایتمداری حضور یافتند ، مردمی بصیر و طلایه دار بصیرت عنوان کرد.
 وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش همه بایستی اهتمام ورزند، اهمیت تعلیم و تربیت را موضوعی آشکار ذکر و خاطرنشان کرد: نقشه راه این حوزه، بر اساس اسناد بالادستی ازجمله قانون اساسی، برنامه ششم توسعه و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مشخص است.
وی ادامه داد: به منظور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، برای تربیت جوانان آینده‌ساز  بایستی اهتمام لازم صورت گیرد و این امر، هم نیازمند برنامه ریزی درسی و هم برنامه ریزی آموزشی است.
 دکتر عباسی نقش معلمان را در پرورش نسل آینده مطابق با ارزش های انقلابی، اثرگذار ذکر و اضافه کرد: ضعفی که طی یک دهه گذشته در بخش تربیت منابع انسانی داشته ایم، بایستی برطرف شود.
وی با تصریح اینکه نظام تعلیم و تربیت باید روزآمد باشد، گفت: تحمیل نیروهای انسانی به این نظام، به فرآیند آموزش ضربه می زند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد